المپیاد پرچم ، با الگویی ملی در سراسر کشور اجرا می‌شود

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز گفت: المپیاد پرچم در دور دوم خود، با الگویی ملی در سراسر کشور اجرا خواهد شد.

به گزارش شهرداران و شهریار، امیر نصیربیگی در نشست هماهنگی المپیاد پرچم، با بیان اینکه تجربه موفق برگزاری این رویداد که در قالب “جام پرچم” برگزار شده بود، به فرصتی برای توجه بیشتر و عمیق‌تر به این رویداد برای برگزاری در سطح ملی تبدیل شد، افزود: این رویداد در سالجاری با عنوان المپیاد پرچم در سطح ملی برگزار می‌شود و طی نشست‌های متعددی که در سطح ملی برگزار شده بود، مقرر شد که تبریز به عنوان دبیرخانه ملی این رویداد تعیین شود.

وی افزود: به منظور برگزاری هرچه بهتر این رویداد قرار است هماهنگی‌هایی میان بخشی بین سازمان‌ها و دستگاه‌های مختلف استان برگزار شود.

نصیربیگی از همراهی اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی، صدا و سیمای مرکز سهند، اداره کل ورزش و جوانان استان، حوزه هنری استان و نیز مجموعه‌های تحت مدیریت استانداری و وزارت کشور به عنوان یکی از وجوه برگزاری هرچه مطلوب آن یاد کرد.

وی خاطرنشان کرد: این رویداد علاوه بر صبغه ورزشی، رویکرد فرهنگی و هنری نیز خواهد داشت و تقدم موضوع فرهنگی و هنری بر وجهه ورزشی، نشان از اهمیت آن دارد و تلاش خواهیم کرد که همه فعالان این حوزه‌ها به منظور حضور در رویداد المپیاد پرچم در کنار دبیرخانه پرچم باشند.

سرپرست سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری تبریز ادامه داد: این رویداد خواهد توانست در کنار هم‌افزایی و تعامل سازنده دستگاه‌ها به فرصتی ماندگار برای احترام به پرچم و همبستگی ملی تبدیل شود.