استاندار سیستان و بلوچستان:

افزوده شدن ۵ هزار تن آرد به سهمیه شهرستان های سیستان و بلوچستان

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه ۵ هزار تن آرد به سهمیه استان افزوده شده است، گفت: فرمانداران باید بر نحوه توزیع آرد و سوخت در شهرستان ها نظارت جدی داشته باشند.

به گزارش روابط عمومی استانداری؛ محمد کرمی در نشست شورای اداری شهرستان سراوان ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدا و همچنین تبریک ایام الله دهه مبارک فجر و ماه پرفیض رجب اظهار داشت: در کار و مسئولیتی که بر عهده ماست نباید تعارف با کسی داشته باشیم.

وی افزود: همچنین اگر جایی متوجه شدیم که نمی توانیم به مسئولیت خود عمل کنیم باید از آن مسئولیت کناره گیری کنیم و به فرموده امام خمینی (ره) این امر عین عمل صالح است.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: این استان ظرفیت های فراوانی دارد و به هیچ عنوان نباید القای فقر و محرومیت کنیم زیرا خداوند این همه ثروت به ما اعطا کرده است.

وی افزود: در بحث واردات دام هیچ مشکلی در استان وجود ندارند و تضمین خرید آن نیز مهیا ست.

‌کرمی تاکید کرد: صف نان به هیچ عنوان در استان قابل پذیرش نیست و اگر مشکل در سهمیه آرد نانوایی ها بوده باید این سهمیه افزایش پیدا کند و اگر مشکل نظارت است باید نظارت ها تشدید شود.

استاندار سیستان و بلوچستان بیان کرد: به فضل الهی و با استفاده از ظرفیت های استان این منطقه از محرومیت خارج خواهد شد و آینده ای روشن انتظار این خطه را میکشد.

وی با بیان اینکه ایجاد زیرساخت ها وظیفه دولت است، ادامه‌داد: کار سرمایه گذاران را تسهیل کنید تا به سرمایه گذاری در این استان تشویق شوند.

کرمی با تاکید بر اینکه این استان از جوانان و نوجوانان نخبه فراوانی برخوردار است، افزود: در سفر های بعدی مدیران باید نوآوری ها و کارهای جدید خودشان را در کف میدان گزارش دهند.

وی خاطرنشان کرد: هر جایی که مردم ورود کردند موفقیت ایجاد شد؛ لذا با تمام توان تلاش کنید با همکاری و همراهی مردم اتفاقات خوبی در استان رقم بخورد.