رییس شورای شهر تهران:

افزایش کرایه ها از ابتدای اردیبهشت

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.

به گزارش شهرداران، مهدی چمران در حاشیه یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه امیدواریم با خدمت به مردم بتوانیم فعالیت ثمربخشی را داشته باشیم، اظهار کرد: برنامه‌ریزی‌های خوبی برای سال ۱۴۰۲ اتجام شده و امیدواریم شهرداری روی این ریل حرکت کند و انسجام بیشتری در فعالیت‌های شهرداری در تمام زمینه‌ها شاهد باشیم.

رئیس شورای اسلامی شهر تهران ضمن ابراز امیدواری از انسجام اقتصادی در کشور، یادآور شد: این موفقیت تنها با عمل با نتیجه می ‌رسد و مردم باید با دولت همگام باشند. البته مردم مقاومت و همکاری را در نهایت سطح ممکن انجام دادند و این بزرگترین دستاورد انقلاب اسلامی است. ما با عنوان خدمتگزاران مردم از خداوند توفیق خدمت را خواستاریم.

چمران با بیان اینکه نمی دانم منزل مسکونی از سوی شهردار به چه شکل به کارمند شهرداری که صاحب فرزندان چند قلو شد، داده شده است، خاطرنشان کرد: اگر از حد مشخصی بالاتر باشد، اعطای مسکن به مجوز نیاز دارد اما ممکن است مسکن را داده باشند تا زمانی که مشکلات برطرف شود و این نیاز به مجوز ندارد.

وی با تاکید بر اینکه تمام عقب ماندگی‌ها در فیش حقوقی بهمن ماه جبران می شود، گفت: موضوعی که در خصوص فیش حقوقی مطرح شده، به شهرداری ارتباط دارد و به ما مربوط نیست.

رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه بودجه شهرداری تهران رسما پیش از سال جدید به شهرداری تهران ابلاغ شده است، افزود: افزایش کرایه تاکسی، اتوبوس و مترو در تهران از ابتدای اردیبهشت ماه اعمال خواهد شد.

به گزارش شهر رئیس شورای اسلامی شهر تهران همچنین در یکصد و سی و هفتمین جلسه شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به نامگذاری سال ۱۴۰۲ به عنوان سال «مهار تورم و رشد تولید»، اظهار کرد: موفقیت ما به خودمان بستگی دارد؛ همه مسئولان و کارکنان باید در این زمینه تلاش کنند تا هم بتوان تورم را مهار کرد و هم تولید را رشد داد؛ امیدواریم در دولت بیش از این تلاش شود تا به جایگاه واقعی برسیم و سیاست های ما مبتنی بر این شرایط باشد.

وی ضمن گرامیداشت یاد شهدای سوریه در پی حمله رژیم صهیونیستی، خاطرنشان کرد: باید پاسخ محکم و کوبنده به این اقدام رژیم صهیونیستی داده شود؛ چرا که حمله به خاک یک کشور و به شهادت رساندن میهمانان این کشور، جنایتی بزرگ است و ما در انتظار پاسخی محکوم و کوبنده هستیم.