افزایش نظارت مردمی خراسان شمالی در واحدهای صنفی

نصب برچسب اطلاع رسانی در استان، افزایش آگاهی و نظارت های عمومی به دنبال داشته و فضای کسب و کار را برای عرضه محصولات غیر استاندارد ناامن می نماید.

به گزارش روابط عمومی اداره کل استانداردی خراسان شمالی، نصب برچسب اطلاع رسانی در واحدهای صنفی و مراکز عرضه در شهرستان بجنورد ادامه دارد.
فهیمه مهمان نواز، مدیر کل استاندارد خراسان شمالی با اشاره به طرح نصب برچسب اطلاع رسانی در واحدهای صنفی و مراکز عرضه استان، گفت: نصب برچسب اطلاع رسانی در استان، افزایش آگاهی و نظارت های عمومی به دنبال داشته و فضای کسب و کار را برای عرضه محصولات غیر استاندارد ناامن می نماید.
وی بر ادامه نصب برچسب اطلاع رسانی در سایر شهرستانهای استان تاکید کرد و افزود: تلفن گویای ۱۵۱۷، مسیر اعلام شکایت، شماره تلفن های مندرج در زیر پرتال اداره کل استاندارد خراسان شمالی (http://bojnord.inso.gov.ir) و … از جمله اطلاعاتی هستند که در برچسب ها درج شده است.
گفتنی است به منظور اطمینان از اصالت علامت استاندارد، با ارسال کد ده رقمی درج شده برروی محصول به سامانه پیامکی ۱۰۰۰۱۵۱۷، از نام واحد تولیدی، نام محصول، وضعیت پروانه کاربرد علامت استاندارد، تاریخ انقضای آن و… اطلاع حاصل فرمایید.