همزمان با هفتمين روز دهه مبارک فجر؛

افتتاح ۳۷ طرح عمرانی در شهرستان کوهرنگ

۳۷ طرح عمراني با اعتبار ۶۱۰ ميليارد تومان روز دوشنبه هزمان با هفتمين روز از دهه مبارک فجر با حضور سرپرست معاونت پشتيباني و توسعه استانداري چهارمحال و بختياري در شهرستان کوهرنگ افتتاح شد.

به گزارش روابط عمومی استانداری چهارمحال و بختیاری، فرماندار کوهرنگ در آیین افتتاح این طرح‌ها اظهار داشت: ارتقا و بهره برداری از یک سایت و افزایش تکنولوژی ۵ سایت جدید همراه اول، تامین آب شرب مناطق عشایری تعدادی از روستاها، احداث منبع ذخیره آب شرب و بهسازی چشمه نمدزن نیاکان، ایجاد و راه‌اندازی یک سایت جدید ایرانسل، ارتقای یک سایت ایرانسل به نسل سوم و چهارم، ایجاد و تقویت پوشش اینترنت در روستاهای شهرستان، ایجاد فیبر نوری سایت تلفن همراه در روستای غلام آباد و مسیر دشتک-صمصامی (گردنه چری) از مهمترین این طرح‌ها به شمار می رود.

شهباز اکبری افزود: بازسازی ۴۹۶ واحد مسکونی خسارت‌دیده از زلزله، افتتاح ایستگاه هواشناسی اقلیم‌شناسی، افتتاح ۳۰ واحد مسکن مددجویی و گازرسانی روستایی از دیگر طرح‌های قابل افتتاح شهرستان کوهرنگ است.

وی خاطرنشان کرد: علاوه‌بر اینکه در سفر رییس‌جمهور اعضای هیات دولت به استان، اعتبارات خوبی برای این شهرستان در نظر گرفته شده است اما اعتبار ویژه‌ای نیز برای این شهرستان و شهرستان اندیکای استان خوزستان به واسطه زلزله سال گذشته اختصاص داده شده است.

گفتنی است؛۵۱۰ طرح با سرمایه‌گذاری چهار هزار و ۳۶۶ میلیارد تومان در دهه فجر امسال در چهارمحال و بختیاری بهره‌برداری و کلنگ‌زنی می‌شود که این میزان اعتبار به طور میانگین چهار برابر اعتبار عمرانی استان است.