افتتاح دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گاریزات

به همت خیر نیک‌اندیش " حاج کاظم زارع"، مرکز دانشگاه آزاد اسلامی بخش گاریزات از توابع شهرستان تفت، با حضور فرماندار شهرستان تفت، امام‌جمعه گاریزات، رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان و جمعی از مسئولان استانی، شهرستانی و محلی آغاز بکار کرد.

به گزارش روابط عمومی فرمانداری شهرستان تفت؛ “محمد دهشیری” فرماندار شهرستان تفت در مراسم آغاز به کار دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گاریزات با تقدیر و تشکر از دست‌اندرکاران و خیرین این مجموعه بیان داشت: حفظ و ارتقای این مرکز مهم‌تر از افتتاح و شروع بکار آن است.

دهشیری افزود: راه‌اندازی واحدهای علمی و صنعتی می‌تواند ترغیب‌کننده مردم برای مهاجرت معکوس از شهرها به روستاها باشد و باید در این زمینه برنامه‌ریزی صورت گیرد.

“محمدرضا دهقانی اشکذری” رییس دانشگاه آزاد اسلامی استان یزد،  در مراسم افتتاح مرکز گاریزات، به ظرفیت‌های اقتصادی، فرهنگی و پیشینه تاریخی بخش گاریزات اشاره کرد و اظهار داشت: می‌توان گرایش‌های دانشگاه را با بافت بومی منطقه هماهنگ ساخت و آموزش مهارت محور را جایگزین آموزش محض کرد.

“حجت‌الاسلام علی عسکری وزیری”امام‌جمعه بخش گاریزات نیز در این مراسم بیان داشت: اساسی‌ترین رسالت دانشگاه ایجاد ارتباط بین دانش و بازار کار است.

وی  دانشگاه تراز اسلام و انقلاب را در توجه به شایستگی‌های بینشی، گرایشی و کنشی دانست و گفت: آنچه سبب اصلاح رفتار می‌شود اصلاح بینش‌ها و گرایش‌ها است و دانشگاه‌ها و مجامع علمی باید بازوی رهبری معظم انقلاب اسلامی (مدظله‌العالی) و در راستای تحقق بیانیه گام دوم انقلاب باشد.

در پایان این مراسم، از خیرین و حامیان مادی و معنوی این مجموعه با اهدای یادبودی تقدیر شد.

لازم به ذکر است تعداد رشته‌های مصوب دانشگاه آزاد اسلامی مرکز گاریزات ۲ رشته کاردانی حسابداری و کاردانی برق الکترونیک است.