مدیرکل حراست شهرداری تبریز:

اطلاع‌رسانی دقیق شهروندان را از حق و حقوق خود آگاه می‌کند

مدیرکل حراست شهرداری تبریز فعالیت در حوزه روابط عمومی را ارزشمند دانست و گفت: هر یک از همکاران شهرداری تبریز یک حراست برای نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران هستند.

به گزارش شهرداران، محمد شهابی در بازدید از واحدهای مختلف اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز، نقش روابط‌عمومی در رضایت‌مندی شهروندان را مهم و موثر ارزیابی کرد.

وی با بیان اینکه همه کارکنان شهرداری تبریز باید از اهداف سازمانی حراست کنند، از فعالیت شبانه‌روزی و منظم اداره‌کل ارتباطات و امور بین‌الملل شهرداری تبریز قدردانی کرد.

شهابی با تاکید بر اینکه کار روابط عمومی فقط انعکاس عکس و خبر نیست، به بیانات مقام معظم رهبری (مدظله العالی) در خصوص امیدآفرینی در جامعه اشاره کرد و گفت: باید بدانیم که خروجی کارهای ما و بخصوص موضوع مهم امیدآفرینی و رضایتمندی از چه روشی و توسط چه کسانی انجام می‌شود.

وی از روابط عمومی به عنوان یک حرفه ارزشمند نام برد و در عین حال این حرفه را دارای حساسیت زیاد عنوان کرد که فعالان آن در انجام وظایف خود باید عاری از هرگونه خطا باشند.

مدیرکل حراست شهرداری تبریز اطلاع‌رسانی به شهروندان را امر خطیر روابط‌ عمومی شهرداری ارزیابی کرد و افزود: اطلاع‌رسانی دقیق روابط عمومی می‌تواند شهروندان را از حق و حقوق و همچنین مطالبات آنها از مدیریت شهری تبریز در مسیر سالم آگاه کند.

وی از واحدهای بین‌الملل، پژوهش و افکارسنجی، سمعی و بصری و شهریار بازدید و با کارکنان این واحدها گفتگو کرد.