همزمان با نخستین بارش باران پاییزی صورت گرفت؛

استقرار نیروهای خدمات شهری در معابر منطقه ۲۲

سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از استقرار نقطه ای نیروهای خدمات شهری در برخی از معابر این محدوده غربی پایتخت خبر داد، گفت: همزمان با نخستین بارش پاییزی تمامی نیروهای اجرایی نواحی شش گانه منطقه در حوزه محدوده فعالیت خود مستقر هستند.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری منطقه ۲۲، سرپرست معاونت خدمات شهری و محیط زیست شهرداری منطقه ۲۲ از استقرار نقطه ای نیروهای خدمات شهری در برخی از معابر این محدوده غربی پایتخت خبر داد، گفت: همزمان با نخستین بارش پاییزی تمامی نیروهای اجرایی نواحی شش گانه منطقه در حوزه محدوده فعالیت خود مستقر هستند.
محمدحسن فصیح اظهار کرد: تمامی نیروهای حوزه خدمات شهری در زمان بارش که سازمان هواشناسی وضعیت هشدار بارش باران صادر کرده در آماده باش کامل قرار دارند و تجهیزات و ماشین آلات نیز در برخی از نقاط منطقه مستقر شده اند تا مانع از آب گرفتگی شوند.
وی افزود: سامانه فوریتی ۱۳۷ و ادوات و ماشین آلات خدمات شهری در میادین و چهار راه های اصلی منطقه حضور دارند تا جریان آب در انهار هدایت شود و مسدود شدن محوری صورت نگیرد؛ خوشبختانه شاهد تردد آسوده شهروندان و هموطنان در ۵۴ کیلومتری محور بزرگراهی در این محدوده غربی تهران هستیم.سامانه فوریتی ۱۳۷ در زمان وقوع حوادث شهری و بارندگی های فصلی احتیاج ویژه ای به خدمات نیروهای خدمات شهری وجود دارد .
فصیح به برپایی مانور آماده باش نیروهای خدمات شهری همزمان با فصل بارش اشاره کرد؛ گفت: یکی از دلایل کاهش آبماندگی در معابر شهری این منطقه بر می گردد به لایروبی به موقع انهار که این امر صورت گرفته است.برگزاری مانور آماده باش در سطح منطقه ۲۲ برای آمادگی فصول مختلف خصوصا فصل پاییز و زمستان ضروری به نظر میرسد.