درگذشت استاندار انقلابی آذربایجان شرقی

استاندار انقلابی آذربایجان شرقی

درگذشت سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگی را از ارائه خدمات به این خطه از کشور دریغ کرد. تعامل سازنده جناب سردار عابدین خرم در دوره استانداری و پیش‌تر با مدیریت شهری و تلاش در راستای عمران و آبادانی تبریز و آذربایجان شرقی بر کسی پوشیده نیست.

به گزارش شهرداران : درمتن پیام شهرام دبیری و یعقوب هوشیار آمده است:درگذشت استاندار انقلابی آذربایجان شرقی سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگی را از ارائه خدمات به این خطه از کشور دریغ کرد. تعامل سازنده جناب سردار عابدین خرم در دوره استانداری و پیش‌تر با مدیریت شهری و تلاش در راستای عمران و آبادانی تبریز و آذربایجان شرقی بر کسی پوشیده نیست.

استاندار انقلابی آذربایجان شرقی جانفشانی‌ها و نقش کلیدی ایشان در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نام سردار را در کتاب ادبیات جهاد و ایثار میهن اسلامی مان جاودانه کرد. علاوه بر این، وی با حضور در سال‌های ابتدایی گسترش گروهک تروریستی داعش در منطقه به عنوان‌ مدافع حرم در سوریه و همچنین در جبهه‌های حق علیه باطل و گسترش صلح و عدل در جهان نقش خود را به خوبی ایفا کرد و دین خود را به ایران و اسلام ادا نمود. افتخار فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی و سپس فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در کارنامه وزین سردار نقش بسته است.به عنوان مدیریت شهری تبریز این ضایعه دردناک را خدمت خانواده و بازماندگان محترم ایشان، دولت خدمتگزار حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار تبریز و استان آذربایجان شرقی، رزمندگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا تسلیت گفته، برای روح آن مرحوم رحمت واسعه الهی و بازماندگان صبر جزیل مسئلت داریم. “

شهرام دبیری

درگذشت استاندار انقلابی آذربایجان شرقی سردار عاشورایی و جانباز هشت سال دفاع مقدس، نعمت بزرگی را از ارائه خدمات به این خطه از کشور دریغ کرد. تعامل سازنده جناب سردار عابدین خرم در دوره استانداری و پیش‌تر با مدیریت شهری و تلاش در راستای عمران و آبادانی تبریز و آذربایجان شرقی بر کسی پوشیده نیست.

جانفشانی‌ها و نقش کلیدی ایشان در کنار رزمندگان هشت سال دفاع مقدس، نام سردار را در کتاب ادبیات جهاد و ایثار میهن اسلامی مان جاودانه کرد. علاوه بر این، وی با حضور در سال‌های ابتدایی گسترش گروهک تروریستی داعش در منطقه به عنوان‌ مدافع حرم در سوریه و همچنین در جبهه‌های حق علیه باطل و گسترش صلح و عدل در جهان نقش خود را به خوبی ایفا کرد و دین خود را به ایران و اسلام ادا نمود. افتخار فرماندهی سپاه شهدای آذربایجان غربی و سپس فرماندهی سپاه عاشورای آذربایجان شرقی در کارنامه وزین سردار نقش بسته است.به عنوان مدیریت شهری تبریز این ضایعه دردناک را خدمت خانواده و بازماندگان محترم ایشان، دولت خدمتگزار حضرت آیت الله دکتر سید ابراهیم رئیسی، مردم مومن، انقلابی و ولایتمدار تبریز و استان آذربایجان شرقی، رزمندگان، ایثارگران و خانواده معظم شهدا تسلیت گفته، برای روح آن مرحوم رحمت واسعه الهی و بازماندگان صبر جزیل مسئلت داریم. “