بازدید معاون استاندار خراسان جنوبی از واحدهای تولیدی فعال استان

به گزارش روابط عمومی استانداری خراسان جنوبی؛ اشرفی با بیان این مطلب در جریان بازدید از واحدهای تولیدی واقع در منطقه ویژه اقتصادی بیرجند خاطرنشان کرد: رفع مشکلات واحدهای تولیدی، تسهیل در روند تولید را به همراه دارد.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار خراسان جنوبی گفت: بازدید از واحدهای تولیدی فعال استان، با هدف رفع مشکلات از مسیر تولید انجام می شود. وی تصریح کرد: طی بازدید از این ۶ واحد تولیدی به صورت مستقیم با سرمایه گذاران آن ها گفتگو کرده و مشکلات آن ها مورد بررسی قرار گرفت.
معاون استاندار با اشاره به اینکه تأمین مواد اولیه از مشکلات سرمایه گذاران برخی واحدها بود، بیان‌کرد: أخذ مجوز های مربوطه از معاونت غذا و دارو و یا در مرز از دیگر مسائل مطرح شده در این بازدید بود.
اشرفی ادامه‌ داد: برای رفع این مشکلات جلسات کارشناسی در دفتر امور سرمایه گذاری و اشتغال استانداری برگزار خواهد شد.
وی اظهار داشت : برخی از واحدهای تولیدی در حوزه تسهیلات بانکی با مسائلی رو به رو هستند که برای رفع این دغدغه سرمایه گذاران نیز جلساتی به صورت ویژه با بانک های عامل خراسان جنوبی برگزار خواهد شد.
معاون استاندار گفت: یکی – دو واحد تولیدی که مورد بازدید قرار گرفتند نیز مجوزهای لازم را أخذ کرده و تا دو ماه آینده به بهره برداری خواهند رسید.
اشرفی یادآور شد: یکی از این واحدها در حوزه صنایع بهداشتی و آرایشی و واحد دیگر در بخش صنعت نساجی فعالیت دارد.
وی ادامه داد: یکی از واحدهای فعال در بخش صنعت کاغذ نیز مشکلاتی با بانک عامل دارد که بررسی خواهد شد.