معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز:

اخذ وجه در قبال خدمات محله‌ای وآسفالت‌ریزی غیرقانونی است

معاون فنی و عمرانی شهردار تبریز اخذ وجه در قبال خدمات محله ای و آسفالت ریزی بعنوان خودیاری و یا هرگونه دریافت هزینه از طرف پیمانکاران مجری آسفالت را غیر قانونی اعلام کرد.

به گزارش شهرداران، سامان احمدزاده اظهار کرد: با توجه به آغاز عملیات آسفالت ریزی و ارائه خدمات عمومی در مناطق و درخواست اهالی محلات برای انجام خدمات محله ای و به ویژه آسفالت ریزی در محلات در برخی مواقع مشاهده می شود که در قبال این آسفالت ریزی ها شهروندان گرامی بعضا بصورت خودیاری و یا در قبال درخواست غیر قانونی پیمانکار وجهی را پرداخت می کنند.

احمدزاده ادامه داد: بنا به دستور شهردار تبریز خدمات محله ای و آسفالت ریزی در سطح شهر کاملا رایگان بوده و پیمانکاران حق اخذ و یا درخواست وجه به هر عنوان ائم از خودیاری شهرداری و یا به صورت مطالبات غیرقانونی از شهروندان را ندارند.

وی گفت: تمام تلاش ما در جهت ارائه خدمات برای آسایش و رفاه شهروندان است و در قبال خدمات محله ای هیچ کسی حق اخذ وجه از شهروندان را ندارد.

احمدزاده اظهار کرد: در صورت مشاهده چنین مواردی از مردم فهیم تبریزی تقاضا می شود موضوع را به سامانه ۱۳۷ شهرداری تبریز گزارش دهند تا برخورد قانونی لازم در این راستا صورت گیرد.