اختصاص ۳۶ میلیارد به پروژه های آب وفاضلاب خلیل آباد

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب خراسان رضوی درسفر به خلیل آباد گفت: امسال از محل اعتبارات این شرکت مبلغ 36 میلیارد تومان برای اجرای پروژه های آب و فاضلاب شهرستان اختصاص یافته است که طی امسال و سال آینده با اجرای این پروژه ها، دیگر قطعی آب در این شهرستان نخواهیم داشت.

به گزارش خراسان رضوی، ابراهیم علوی با اعلام این که دو حلقه چاه جدید در خلیل آباد امسال وارد مدار شده است، افزود: خلیل آباد از جمله شهرستان های استان است که از لحاظ تامین آب، مشکلی  ندارد . وی به اتفاق فرماندار ، شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر خلیل آباد از برخی پروژه های این شهر بازدید کرد و قول تامین لوله برای اجرای طرح های اصلاح شبکه را داد و گفت:  تا دهه فجر امسال این پروژه ها به بهره برداری می رسد. مدیر عامل شرکت آبفای استان درباره اجرای بازگشایی مسیل شمالی شهر خلیل آباد برای جلوگیری از جاری شدن سیل در داخل شهر، ابراز کرد: کارشناسان شرکت آبفای استان برای اجرای این پروژه با مجموعه شهری همکاری های لازم را خواهند کرد. علوی خاطرنشان کرد: برای تسریع در اصلاح شبکه آب در شهرستان خلیل آباد به همیاری و مشارکت خیران نیاز است. وی همچنین گفت: برای  اصلاح شبکه آب در شهرستان خلیل آباد بیش از ۵۰میلیارد تومان اعتبار لازم است.
وی در جلسه ای با  مهندس سید مسعود یاوری فرماندار شهرستان خلیل آباد بر توسعه زیرساخت های حوزه آب در شهرستان تاکید کرد وافزود: مشکل آب شرب  خلیل اباد تا یکسال آینده برطرف می شود.