استاندار همدان:

اختصاص ۸۷۸ میلیارد تومان به شهرستان بهار

استاندار همدان گفت: ۸۷۸ میلیارد تومان از محل اعتبارات سفر رییس جمهور و هیات دولت به استان همدان، به شهرستان بهار اختصاص یافت.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی استانداری همدان، علیرضا قاسمی فرزاد با سفر به شهرستان بهار در شورای اداری این شهرستان، افزود: مردم شهرستان بهار دلاور مردان عرصه ایثار و مجاهدت‌اند که همچون دیگر شهرستان‌ها، در دوران دفاع مقدس و دیگر عرصه‌ها، با شجاعت و دلیرمردی در مقابل دشمنان ایستادند.

وی اظهار داشت: از اهداف سفر به شهرستان بهار، تبیین مصوبات و اعتبارات سفر پرخیر و برکت دولت سیزدهم و رییس جمهور به استان همدان است.

قاسمی فرزاد تصریح کرد: بر اساس برنامه‌ریزی‌های انجام شده، با سفر به شهرستان‌های ده‌گانه استان، با همراهی نمایندگان شهرستان‌ها در مجلس شورای اسلامی، فرماندار و مدیران استانی و شهرستانی، مصوبات سفر رییس جمهور به استان با ریز جزئیات و پروژه‌ها مرور و تبیین می‌شوند.

وی با اشاره به اینکه با پیگیری‌های انجام شده اعتبارات چهار وزارتخانه که قابل توجه نیز بودند، به تازگی ابلاغ شده است، تاکید کرد: تبیین مصوبات سفر رییس جمهور به استان موجی اشرافیت دستگاه‌های استانی بر پروژه‌ها و طرح‌های مصوب می‌شود و فرمانداران در جریان جزئیات و ابهامات آن‌ها قرار می‌گیرند.

استاندارهمدان افزود: علاوه بر پیگیری‌هایی که ما در راستای مصوبات سفر رییس جمهور به استان انجام خواهیم داد، مدیران دستگاه‌های اجرایی نیز، باید پیگیری‌های لازم از مجموعه خود برای جذب اعتبار مرتبط، را داشته باشند.

وی اظهارداشت: یکی‌از حُسن‌های تبیین مصوبات سفر رئیس جمهور به استان در شهرستان‌ها، این است که با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران ، مردم در جریان ریز پروژه‌ها و طرح‌های مصوب قرار خواهند گرفت.

قاسمی فرزاد گفت: با توجه به مردمی بودن دولت سیزدهم، اصحاب‌رسانه نیز، می‌توانند مصوبات و اعتبارات سفر رییس جمهور به استان را از مسئولان دستگاه‌های اجرایی استان و مدیران مربوطه مطالبه کنند.

وی ادامه داد: با پیگیری‌های مجدانه که در سطح کشور توسط مسئولان و نماینده محترم این شهرستان در مجلس شورای اسلامی، صورت می‌گیرد اعتبارات در نظر گرفته شده به زودی محقق خواهد شد.

169974747.jpg