معاون فرهنگی شهرداری اصفهان خبر داد:

اجرای چندین ویژه برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان از اجرای چندین ویژه برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از پورتال اطلاع رسانی شهرداری اصفهان معاون فرهنگی شهرداری اصفهان از اجرای چندین ویژه برنامه به مناسبت هفته گرامیداشت مقام زن خبر داد.

کمال حیدری با اعلام این خبر گفت: نگاه مدیریت شهری به جایگاه زن در جامعه برگرفته از آموزه‌های دینی و مولفه‎هایی است که هویت یک بانوی مسلمان ایرانی را با نگاه به منزلت و جایگاهی که خداوند برای او تعریف کرده، می‌سازد.

وی با اشاره به جایگاه زن در تحقق شعار «اصفهان من، شهر زندگی» افزود: مدیریت شهری اصفهان با توجه به همین نگاه ارزشمند و با استفاده از همه امکانات و ابزار خود به دنبال هویت‌بخشی دینی به نقش زن است و در همین راستا، به نمایش گذاشتن بُعدی از شخصیت زن که در فرهنگ و اعتقادات ما ریشه دارد را در دستور کار قرار داده است.

معاون فرهنگی شهرداری اصفهان با اعلام اینکه به مناسبت سالروز ولادت حضرت زهرا(س) و هفته گرامیداشت مقام زن ویژه برنامه‌هایی از سوی این معاونت تهیه شده است، محور این برنامه‌ها را محله محوری با نگاه ویژه به جایگاه زنان دانست و گفت: این برنامه‌ها با هم افزایی میان دستگاه‌های مختلف اجرا می‌شوند.

وی افزود: با استفاده از ظرفیت همه دستگاه‌ها، رویدادها، جشنواره‌ها، نشست‌ها، برنامه‌های تفریحی و تخفیف‌های ویژه ای را برای بانوان پیش بینی کرده‌ایم.

حیدری خاطرنشان کرد: در این هفته فرصت برای بروز و ظهور توانمندی بانوان و آنچه که برای توسعه فردی زنان مدنظر مدیریت شهری است، فراهم شده و سعی ما بر این است که طی هم افزایی صورت گرفته، روزهایی پرنشاط و امیدآفرین را برای بانوان شهر رقم بزنیم.