اجرای عملیات نقاشی دیواری و زیباسازی محیط در زرند

در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر ، عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده واجرای نقاشی دیواری از ابتدای مردادماه در دستور کار واحد زيبا سازي مدیریت شهری قرار گرفت.

به گزارش شهرداران،  شهردار زرند خبر داد: عملیات نقاشی دیواری و زیباسازی محیط و منظر شهری در جهت چشم نواز کردن سیمای بصری شهر به گزارش روابط عمومی شهرداری زرند مهندس علی ضیا الدینی شهردار زرند دراین باره گفت: در راستای زیباسازی دیوارهای قدیمی در سطح شهر ، عملیات بهسازی دیوارهای فرسوده واجرای نقاشی دیواری از ابتدای مردادماه در دستور کار واحد زیبا سازی مدیریت شهری قرار گرفت.

در این بخش اصلی گزارش ما در مورد عملیات نقاشی دیواری و زیباسازی محیط و منظر شهری در زرند صحبت می‌کنیم. این عملیات که توسط شهردار زرند آغاز شده است، به منظور چشم نواز کردن سیمای بصری شهر است. شهردار زرند بر اهمیت توجه به مسئله زیباسازی تأکید کرده و بیان کرده که وجود برخی دیوارهای قدیمی بد منظر در معابر شهری باعث ایجاد ناهنجاری‌های بصری شده است که با ساماندهی و زیباسازی این دیوارها می‌توان از تکرار و یکنواختی شهر برای مردم جلوگیری کرد.

در قسمت دوم گزارش به هدف اجرای نقاشی بر روی دیوارهای شهر می‌پردازیم. هدف اصلی این عملیات زیباسازی شهر است و شامل پاکسازی و امحای آلودگی‌های بصری است. همچنین، اجرای نقاشی بر روی دیوارها از فعالیت‌های دیوارنویسی غیرمجاز جلوگیری می‌کند. با این اقدامات، سیمای شهر بیشتر از هارمونی و زیبایی برخوردار خواهد بود و این نشاط بصری و روانی در شهر را دوچندان می‌کند.

در بخش سوم گزارش، به مثالی از عملیات نقاشی و زیباسازی دیوار در زرند می‌پردازیم. در روزهای اخیر، قسمتی از دیوارهای مسکونی بلوار جمهوری اسلامی در زرند نقاشی و رنگ‌آمیزی شده است. این اقدام نه تنها به زیبا شدن شهر کمک می‌کند، بلکه از فعالیت‌های دیوارنویسی غیرمجاز جلوگیری می‌کند و تاثیر مثبتی بر سیمای بصری شهر دارد.

در نهایت، در بخش آخر مقاله به اهمیت توجه به زیباسازی محیط در شهرها اشاره می‌کنیم. زیبا کردن محیط شهری و اجرای نقاشی دیواری می‌تواند تأثیر مستقیمی بر روان و روحیت افراد داشته باشد و شهر را جاذبه‌ای برای ساکنان و بازدیدکنندگان تبدیل کند.