اتمام عملیات سنگفرش در کوچه پستخانه قدیم

شهردار منطقه ۸ تبریز از اتمام عملیات سنگفرش در کوچه پستخانه قدیم خبر داد.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۸ تبریز از اتمام عملیات سنگفرش در کوچه پستخانه قدیم خبر داد.

بخش اول: اطلاع از اتمام عملیات سنگفرش
در این بخش می‌توان به خبر اتمام عملیات سنگفرش در کوچه پستخانه قدیم توسط شهردار منطقه ۸ تبریز و اعلام این خبر رضا جان فشان نوبری، پرداخت. همچنین این بخش می‌تواند به توضیح در مورد اهمیت این پروژه و رویکرد شهرداری در ساماندهی معابرپیاده راهی هسته مرکزی شهر اشاره کند.

بخش دوم: توضیح در مورد اهداف و تلاش‌های شهرداری
در این بخش می‌توان به توضیح در مورد اهداف شهرداری منطقه ۸ تبریز در ارتقاء کیفی معابر مرکزی شهر و ساماندهی منطقه تاریخی فرهنگی تبریز و همگون سازی بافت تاریخی شهر پرداخت. همچنین می‌توان به تلاش‌های شهرداری منطقه ۸ برای میزبانی روزانه از شهروندان و گردشگران و اولویت اساسی شهرداری در رسیدگی و ساماندهی به منطقه مرکزی و تاریخی شهر اشاره کرد.

بخش سوم: توضیح در مورد مکان و مشخصات کوچه پستخانه قدیم
در این بخش می‌توان به توضیح در مورد موقعیت کوچه پستخانه قدیم که در مجاورت پاساژ امت واقع شده و حد فاصل خیابان شریعتی تا محققی غربی را در بر می‌گیرد، اشاره کرد. همچنین می‌توان به توضیح در مورد تاریخچه این کوچه و اهمیت آن در بافت تاریخی شهر اشاره کرد.

بخش چهارم: توضیح در مورد عملیات کف‌سازی و بهسازی کوچه پستخانه قدیم
در این بخش می‌توان به توضیح در مورد عملیات کف‌سازی و بهسازی کوچه پستخانه قدیم توسط شهرداری منطقه ۸ پرداخت. همچنین می‌توان به بررسی اجرایی این پروژه و تکمیل آن به بهره برداری اشاره کرد.