ابلاغ حکم انتصاب معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان

وزیر کشور در حکمی «سیدمهدی مهیائی» را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان منصوب کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع‌رسانی استانداری گلستان، وزیر کشور در حکمی «سیدمهدی مهیائی» را به سمت معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری گلستان منصوب کرد.

در حکم وزیر کشور خطاب به سیدمهدی مهیائی بر تشخیص دقیق نیازمندی های عمرانی و تعیین اولویت ها، ایجاد هماهنگی در زمینه های فنی، عمرانی و تلاش برای اتخاذ تصمیمات و تدابیر بر پایه کارشناسی، نظارت بر تهیه، تصویب و نحوه اجرای طرح های توسعه و عمران منطقه ای، شهری و روستایی تاکید شده است.

در ادامه این حکم آمده است: مراقبت دائم و نظارت موثر برنحوه ساخت و سازها و اجرای دقیق ضوابط و قوانین مرتبط با بخش زمین و ساختمان، کنترل و نظارت بر حفاظت از منابع زیست محیطی، آب و خاک و اهتمام ویژه در موضوع هوای پاک، پیگیری و نظارت بر پیشبرد برنامه های محوری دولت در بخش مسکن از دیگر رسالت های معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری است.

همچنین در بخش دیگری از این حکم تاکید شده است: انتظار می رود در جهت تحقق سیاست های دولت با روحیه انقلابی، پاکدستی، قانون گرایی و فسادستیزی و التزام به مفاد عهدنامه مدیران دولت مردمی در گره گشایی از مشکلات مردم و تحقق عدالت و پیشرفت اهتمام نمایید.

این حکم توسط مهدی جمالی نژاد، معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور به مهندس مهیائی اعطا شد.

گفتنی است سیدمهدی مهیائی، آبان ماه سال جاری با حکم استاندار گلستان به عنوان سرپرست معاونت هماهنگی امور عمرانی استانداری منصوب شده بود.