از نیمه دوم خردادماه سال جاری

آغاز عملیات آسفالت معابر شهر چالوس

شهردار چالوس گفت: عملیات آسفالت معابر شهر چالوس از نیمه دوم خردادماه آغاز و طی آن معابر اصلی و فرعی مناطق هشت گانه شهر آسفالت خواهند شد.

به گزارش شهرداران، شهردار چالوس گفت: عملیات آسفالت معابر شهر چالوس از نیمه دوم خردادماه آغاز و طی آن معابر اصلی و فرعی مناطق هشت گانه شهر آسفالت خواهند شد.

دکتر مسعود یعقوبی با اشاره به آغاز نهضت بزرگ عملیات آسفالت شهری چالوس از نیمه دوم خردادماه سال جاری اظهار کرد: روکش، بهسازی، لکه گیری و آسفالت معابر شهری از مطالبات جدی شهروندان محترم می باشد.

وی اعتبار درنظرگرفته شده برای اجرای آسفالت برای سال ۱۴۰۲ را حدود ۲۰۰ میلیارد تومان اعلام کرد و گفت: اجرای پروژه آسفالت معابر در محلات هشتگانه شهرچالوس با برنامه‌ریزی و شناسایی معابر آغاز شده است و این نهضت با هشت قرارداد پیمانکاری آسفالت بصورت همزمان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به تأثیر عملکرد شهرداری بر رضایت شهروندان، عنوان کرد: شهروندان چالوس شایسته بهترین خدمات و رفاه اجتماعی هستند، بر همین اساس شهرداری و شورای اسلامی شهر تمام تلاش خود را برای تحقق این آرمان به کار گرفته است و امیدواریم با ارائه خدمات مطلوب شاهد رضایت شهروندان به‌عنوان سرمایه‌های عظیم شهر باشیم.

شهردار چالوس در پایان گفت: بنا داریم این مطالبه مهم همشهریان گرامی را به صورت تمام و کمال با تلاش و همت همکارانم در مجموعه شهرداری محقق نمائیم.