دیدار مدیران منطقه ۷ تبریز با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی»

معاون مالی و اقتصادی منطقه ۷ تبریز بهمراه جانشین فرماندهی حوزه ۱ شهید صدوقی سازمان بسیج شهرداری تبریز، در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی» دیدار کردند.

به گزارش شهرداران، معاون مالی و اقتصادی منطقه ۷ تبریز بهمراه جانشین فرماندهی حوزه ۱ شهید صدوقی سازمان بسیج شهرداری تبریز، در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی، با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی» دیدار کردند.

در دیدار مدیران منطقه ۷ تبریز با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی»، موضوعات زیر مورد بررسی قرار گرفت:

۱. تقدیر از نقش شهدا و خانواده‌هایشان:
در این دیدار، مقام‌های شهرداری تبریز و سازمان بسیج، نقش مهم و حیاتی شهدا را در رشد و تحکیم انقلاب اسلامی تأکید کردند. آنها خانواده شهدا را بزرگ‌ترین پشت و پناه انقلاب دانسته و بهره‌گیری از راهنمودها و راهنمایی‌های آنان را برای پیروزی و فتح قله‌های رفیع در تمامی مراحل زندگی لازمه می‌دانستند.

۲. ایمان و ایثار خانواده‌های شهدا:
ایمان و ایثار خانواده معظم شهدا که جان خود و فرزندان عزیز خود را در مسیر پاسداشت آرمان‌ها و ارزش‌های والای الهی، اسلامی و انقلابی هدیه کردند، بسیار با ارزش و شکوهمند و خداپسند بوده است. ایمان و اراده راستین این شهدا ریشه در اعتقادات ناب و خالصی دارد که به وسیله والدین گرانقدر آنان بالندگی یافته است.

۳. برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی:
دیدار مدیران منطقه ۷ تبریز با خانواده شهید والامقام «رسول ارمغانی» در آستانه برگزاری کنگره ۱۰ هزار شهید استان آذربایجان شرقی صورت گرفت. این برگزاری کنگره، هدف دارد تا به یاد و خاطره شهدا و ارج نهادن به جانبازان و خانواده‌های معظم شهیدان، برای نسل جوان الگویی از ایثار و اعتقاد به ارزش‌های انقلابی ارائه کند.

۴. تجلیل و قدردانی از خانواده شهید رسول ارمغانی:
در پایان دیدار، مقام‌های شهرداری تبریز از مادر شهید رسول ارمغانی با اهدای تندیس یادبود کنگره و هدیه ای به رسم یادبود، تجلیل و قدردانی کردند. این اقدام به منظور ابراز احترام نسبت به شهید و خانواده ایثارگر او و همچنین اعتبار بخشیدن به خدمات شهدا در راه انقلاب بود.