نهضت آسفالت خوی به کجا رسید

بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر خوی طی نهضت بزرگ آسفالت نو سازی شد شهردار خوی از آسفالت ریزی بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر در طی سال جاری خبر داد. به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور با اشاره به نهضت […]

بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر شهر خوی طی نهضت بزرگ آسفالت نو سازی شد

شهردار خوی از آسفالت ریزی بیش از ۳۰۰ هزار مترمربع از معابر سطح شهر در طی سال جاری خبر داد.

به گزارش شهرداران و مدیریت ارتباطات شورای اسلامی شهر و شهرداری خوی، حسن نصراله پور با اشاره به نهضت آسفالت در خوی گفت: امروز با حمایت های اعضای شورای اسلامی شهر و همت مجموعه مدیریت شهری، شاهد انقلاب در حوزه آسفالت ریزی هستیم.

وی از اقدامات شهرداری در حوزه آسفالت ریزی گفت و افزود: به باتوجه به مطالبه مردم، آسفالت ریزی مساکن مهر، معابر ماهان واقع در زنبورداران، کوی مهندسین و معابر با قدرت بیشتر در سال جاری انجام شد.

نصراله پور ادامه داد: با برنامه ریزی های صورت گرفته، اکنون شاهد اتمام بالای ۹۰ درصد از معابر خودیاری هستیم؛ بصورتیکه بعضی از این معابر بیش از ۶ سال در انتظار آسفالت بودند اما امروز به همت معاونت امور زیربنایی و ترافیک شهردرای خوی این انتظارها پایان یافته است.

شهردار خوی با اشاره روند آسفالت ریزی در کمربندی شهید سلیمانی اظهار کرد: فاز اول این پروژه در سال گذشته، و فازهای بعدی در سال جاری به طور منظم در حال آسفالت ریزی می باشند و لذا در تلاش هستیم پروژه فاخر شهید سلیمانی را تا پایان فصل کاری به بهره برداری کامل برسانیم.