به گزارش شهرداران، به نقل از مدیریت ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد – حامد سلطانی با اشاره به اینکه سامانه ۱۳۷ به عنوان سامانه ارتباط مردمی در اختیار مردم قرار گرفته، اظهار کرد: در ایام نوروز امسال بالغ بر یک هزار و ۷۰۰ تماس از سوی شهروندان و مسافران نوروزی در این سامانه ثبت شد.
وی خاطرنشان کرد: از این تعداد، ۲۶۴ تماس شامل حوزه خدمات شهری، تعداد ۱۶۷ تماس درخصوص حوزه عمرانی، ۱۴۶ تماس در رابطه با ساخت و ساز غیر مجاز، تعداد ۱۱۰ مورد درخصوص فضای سبز شهری و سایر تماسها راهنماییهای شهروند و مسافر و دیگر درخواستهای خدمات شهری بوده است.
مدیر ارتباطات و امور بین الملل شهرداری یزد این فعالیتها را در سه بخش شامل پاسخگویی و راهنمایی مسافران، گردشگران، ثبت گزارش ناظرین در بستر سامانه ارتباطات مردمی ۱۳۷ و افکار سنجی برشمرد.
سلطانی با اشاره به پاسخگویی و راهنمایی مسافران، گردشگران اظهار کرد: در این راستا با هر تماس مسافران با مرکز ارتباطات مردمی ۱۳۷ لینک و موقعیت مکانی محل اسکان اماکن تاریخی و گردشگری به همراه نقشه هوشمند یزد بر روی گوشی همراه مسافران از طریق پیامک ارسال شده است.
مدیر ارتباطات و امور بینالملل شهرداری یزد گفت: پس از ثبت مشکلات شهری توسط همیاران ۱۳۷ گزارشها با فرآیند اختصاصی جهت پیگیری و بررسی به حوزههای مربوطه ارسال شد و حوزههای اجرایی بر اساس برنامه زمانبندیشده به بررسی و حل مشکلات پرداختند.
رییس شورای بخش چمستان:
مدیر منطقه بافت تاریخی شهرداری یزد عنوان کرد: اتصال فاضلاب های خانگی به قنات های متروکه بزرگترین عامل فرونشست های شهر یزد
به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری زارچ ،به مناسبت ۹ اردیبهشت ماه روز ملی شوراها ، شهردار زارچ به همراه امام جمعه ، معاون هماهنگی امور عمرانی فرمانداری ، فرمانده ناحیه بسیج ، بخشدار بخش مرکزی زارچ ، دهیار روستای محمد آباد، کارکنان شهرداری و جمعی از معتمدین مردم با حضور در […]
معاون شهردار تهران؛