مدیرعامل آتش نشانی تبریز خبر داد:

۵۳۱ فقره پایانکار و بازدید ایمنی ساختمان در ماه گذشته صادر شده

در راستای پیشبرد و ارتقای ایمنی شهری، بهمن سال جاری ۵۳۱ فقره طرح و پایانکار ایمنی توسط معاونت پیشگیری این سازمان آتش نشانی شهرداری تبریز صادر شد.

به گزارش شهرداران، آتش پاد علیرضا زبردست مدیرعامل سازمان آتش نشانی و خدمات ایمنی شهرداری تبریز با اعلام این خبر گفت: حفظ و ارتقاء ایمنی، گامی موثر و پایدار در توسعه امنیت ایمنی شهری است که با رشد شهرنشینی و ساخت و سازهای عمودی، اهمیت این هدف بیش از پیش نمایان می شود.

وی ادامه داد: بسترسازی ایمنی در سال های اخیر با بررسی، بازبینی، ارایه دستورالعمل، طرح های ایمنی و صدور پایان کار از سوی این سازمان انجام و ۵۳۱ فقره طرح و پایانکار ایمنی در بهمن سال جاری انجام گرفت.

مدیرعامل سازمان آتش نشانی تبریز یادآور شد: مشاوره های ایمنی دیگر خدمات عمومی ایمنی به شهروندان و مراجعان بخش های مختلف صنعتی، تجاری، آموزشی و … است که روزانه توسط کارشناسان حفاظت ایمنی انجام می گیرد.

آتش پاد زبردست افزود: امیدواریم در سال های آتی، تداوم اجرا و بررسی های ایمنی همچنان با دقت و ظرافت بیشتری ادامه یافته و شهروندان و مسئولان کارگاههای ساختمانی با بهره گیری از خدمات ایمنی آتش نشانی، بستر ایمنی شهر و شهروندان را میسر سازند.