گلکاری میادین سطح منطقه ۳ اهواز

میثم علی نژاد: گلکاری میادین سطح منطقه 3 اهواز با هدف زیبا سازی فضای بصری در سطح شهر در حال انجام است.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات شهرداری منطقه ۳ اهواز ؛ میثم علی نژاد سرپرست منطقه در این خصوص گفت: گلکاری های فصلی هر ساله علاوه بر گل‌کاری بهاره در شب عید ، در آستانه عید فطر نیز با هدف زیباسازی و طراوت محیط شهری اقدام به گل‌کاری بسترهای فصلی فضای سبز شهری در معابر و میدان های سطح منطقه می‌کند و گلکاری فصلی نیز در کنار رسیدگی مداوم به فضای سبز همه ساله طی سه مرحله بهار، تابستان و پاییز در شهر صورت می گیرد .

وی افزود : در راستای ارائه خدمات هر چه بهتر به شهروندان و همچنین با هدف زیباسازی و طراوت بخشیدن به پارک ها و میادین سطح شهر، طرح گلکاری با طیف رنگ ها و سرزندگی جهت استقبال از عید فطر در فضای سبز شهری سطح منطقه اجرا شده است.

علی نژاد عنوان کرد: حوزه فضای سبز شهرداری منطقه ۳ تمام تلاش خود را در راستای افزایش طراوت، شادابی و سرسبزی در جای جای منطقه به کار گرفته و ارتقای کیفیت فعالیت ها و رضایتمندی شهروندان به طور مستمر در دستور کار قرار دارد . لذا هدف این مجموعه استفاده از الگوی مناسب کاشت در حاشیه بلوارهای اصلی و میادین می باشد به دنبال آن استفاده از گیاهانی که با اقلیم آب و هوایی شهر تناسب دارد در حال انجام است .