گلزارهای شهدای مناطق محروم چهارمحال و بختیاری نیاز به مرمت دارند

سلیمانی بیان کرد: شوراهای اسلامی نهادی مردمی هستند که بدون مزد و مواجب، فی سبیل الله در حال خدمت‌ رسانی به مردم در کنار مسئولان هستند اما آنگونه که در قانون اساسی به جایگاه شوراهای اسلامی پرداخته به آنان اهمیت داده نمی‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان ها، سیاوش سلیمانی رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: شوراهای اسلامی نهادی مردمی هستند که بدون مزد و مواجب، فی سبیل الله در حال خدمت‌رسانی به مردم در کنار مسئولان هستند اما آنگونه که در قانون اساسی به جایگاه شوراهای اسلامی پرداخته به آنان اهمیت داده نمی‌شود.

رئیس شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ادامه داد: دو نفر از اعضای شوراهای اسلامی به نام‌های ایمان باقری و ایمان خالدی از اعضای شورای اسلامی شهرهای فرادنبه و سردشت در مهرماه امسال در حین انجام ماموریت بر اثر حادثه دلخراش تصادف فوت کردند.

وی افزود:  افتخار است نام کسی شهید محسوب شود، زمان همه چیز را کهنه می‌کند مگر نام شهدا که از جان خود برای رفاه و آسایش مردم گذشتند و همه مدیون خون شهدا و خانواده شهدا هستیم، لذا از مسئولان امر خواستاریم راهکاری به منظور شهید راه خدمت محسوب شدن این دو عزیز که در راه خدمت فوت کردند ارائه کند.

پایان پیام/