شهردار منطقه ۱۵ در بازدید ۴ ساعته از روند پیشرفت پروژه های عمرانی باب الرضای تهران تاکید کرد:

کیفیت و سرعت از اولویت های اصلی در پروژه های عمرانی است

شهردار منطقه ۱۵ در بازدید ۴ساعته از روند پیشرفت پروژه های عمرانی باب الرضای تهران گفت:کیفیت و سرعت از اولویت های اصلی در پروژه های عمرانی منطقه است.

به گزارش شهرداران، شهردار منطقه ۱۵ در بازدید ۴ ساعته از روند پیشرفت پروژه های عمرانی باب الرضای تهران تاکید کرد که کیفیت و سرعت از اولویت‌های اصلی در پروژه های عمرانی است. در این بازدید، چند ساعته مسائل مختلف در حوزه های عمرانی و پیشرفت فیزیکی ۹ پروژه شاخص منطقه مورد رصد و بررسی قرار گرفت.

محمد شیری، شهردار منطقه ۱۵، با تاکید بر افزایش سرعت عملیات پروژه های عمرانی با توجه به آغاز فصل سرما نیز افزود: مهمترین اولویت مدیریت شهری منطقه ۱۵، جلب رضایت شهروندان است و این امر با تکمیل و بهره برداری از طرح های عمرانی و اجرایی میسر می شود. وی گفت که با بهره برداری از این پروژه ها، کیفیت زندگی شهروندان ارتقا می‌یابد و تعلق محله ای و رضایت حداکثری شهروندان نیز به دست می آید.

در این بازدید چند ساعته، پروژه هایی از جمله کلینیک گل و گیاه بوستان فدائیان اسلام، مقبره الشهدای بوستان ولیعصر، پیاده راه کیانشهر، زمین چمن شهرک شاهد، زیرگذر شورا در شهرک رضویه، پایانه خاور شهر، دیوارکشی حاشیه بزرگراه امام رضا، پل موتور رو در میدان ثامن الحجج (ع) و تراش روکش دسترسی بزرگراه امام رضا مورد بررسی و پیگیری ویژه قرار گرفته و جهت بهره برداری هر چه سریعتر تلاش می‌شود.

در این بازدید، همچنین هادی صدیقی معاون خدمات شهری و محیط زیست، علی روحانی معاون فنی و عمران و علیرضا اسکندری معاون حمل و نقل و ترافیک نیز حضور داشتند. این نشست با تأکید بر اهمیت کیفیت و تسریع در پروژه های عمرانی، اهمیت جلب رضایت شهروندان و بهبود کیفیت زندگی در منطقه ۱۵ را مورد تأکید قرار داد.