مایت فرهنگی و نیز توجه به مدیریت یکپارچه فرهنگی در تبریز

کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز برگزار شد

کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر تبریز، بر حمایت فرهنگی و نیز توجه به مدیریت یکپارچه فرهنگی در تبریز تاکید کرد.

در نشست این کمیسیون که در محل سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برگزار شده بود، اعضای کمیسیون با مرور برنامه‌های ارائه شده از سوی سازمان برای اجرا در سال آتی، خواستار توجه هر چه بیشتر به نگاه فرهنگی در حوزه های مختلف فرهنگی شدند.

غلامرضا احمدی، رئیس کمیسیون فرهنگی اجتماعی شورای اسلامی شهر با تاکید بر ضرورت اصلاح نگاه فرهنگی اظهار کرد: باید با بررسی دقیق برنامه‌ها و نیز توجه به اولویت‌ها و نیازها، زمینه را برای غنابخشی به برنامه‌های این حوزه فراهم کنیم.

وی افزود: پراکنده کاری یکی از مسائلی است که می‌تواند به کار فرهنگی آسیب وارد کرده و در آینده مدیریت فرهنگی آن تاثیری نامطلوب از خود برجای بگذارد.

این جلسه که با بررسی برنامه فرهنگی ارائه شده از سوی سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز برای سال آتی همراه بود، توجه عادلانه به همه مناطق شهری در سال آتی، تاکید بر نقش محوری سازمان فرهنگی اجتماعی ورزشی شهرداری تبریز در مدیریت فرهنگی اجتماعی برنامه‌ها در سال آتی، استفاده از ظرفیت سمن‌ها و گروه‌های مردم نهاد در پیگیری برنامه‌ها، تاکید بر ترمیم نگاه کلان بودجه‌ای، برنامه‌ریزی بلند مدت برای ترسیم افقی اثرگذار در آینده تبریز و … از موارد طرح شده از سوی اعضای کمیسیون و نیز کارشناسان در این نشست بود.