کاهش قیمت بلیت قطارشهری و اتوبوس در مشهد

رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از کاهش قیمت بلیت قطارشهری و اتوبوس در مشهد با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد.

به گزارش شهرداران، رئیس مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد از کاهش قیمت بلیت قطارشهری و اتوبوس در مشهد با تصویب شورای اسلامی شهر مشهد خبر داد.

“سیدناصر نعمتی” در نشست خبری با اصحاب رسانه با عنوان روایت شهر، اظهار کرد: از روز گذشته نرخ بهای اتوبوس و مترو در مشهد ۱۲۰۰ تومان شد.

وی افزود: سال گذشته در تصویب لایحه بودجه مشهد مبلغ ۱۵۰۰ تومان در نظر گرفته شده بود اما اعضای دوره ششم شورای شهر پس از نام گذاری سال جاری باعنوان “مهار تورم، رشد تولید” نسبت به کاهش بهای پراستفاده ترین خدمات شهرداری مشهد یعنی حمل‌و نقل عمومی، اقدام کردند.

مدیرکل مرکز اطلاع‌رسانی و امور بین‌الملل شهرداری مشهد بیان کرد: روزانه حدود یک میلیون سفر از طریق اتوبوس و حدود ۳۰۰ هزار سفر توسط قطار شهری انجام می‌شود که با نگاه مساعد شورای شهر قیمت بلیت آن کاهش پیدا کرد.

نعمتی خاطرنشان کرد: رویکرد شورای شهر جای تقدیر دارد، قطعا این موضوع بار مالی ایجاد می کند اما با برنامه ریزی می‌توان هزینه خدمات را به نفع مردم تغییر داد.