به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی مرکز فوریتهای اجرایی شهر ۱۳۷؛ مدیر مرکز فوریتهای اجرایی شهر از کاهش زمان رسیدگی به درخواستهای شهروندان در سازمان مدیریت پسماند خبر داد.
مهدی کوزهگرها،مدیرمرکز گفت: در پی ارزیابی آماری که همواره سازمان مدیریت پسماند پردرخواستترین سازمان در سامانه ۱۳۷ بوده، به پیشنهاد مدیر عامل محترم آن سازمان، برای ارتقا رضایت شهروندی و تسریع در کار، زمان رسیدگی به درخواست ثبت شده شهروندان یک روزه شدهاست.
کوزهگرها در توضیح بیشتر بیان کرد: با تعیین بازه زمانی یک روزه، در واقع کارشناسان پاسخگویی سازمان پسماند تنها یک روز فرصت رسیدگی و پاسخ را به درخواست شهروند در سامانه ۱۳۷ دارند، در غیر اینصورت پیام به صورت سیستماتیک قفل شده و امکان پاسخگویی ندارند.
به گفته این مدیر شهری، تعیین بازه زمانی یک روزه پاسخگویی به پیام ثبت شده سامانه ۱۳۷ در سازمان پسماند، کارشناس پاسخگویی را ملزم به اقدام سریع می کند که همین امر، منجر به چابک سازی سازمانی مورد تاکید مدیریت سازمان پسماند میشود.
مدیرمرکز فوریتهای اجرایی شهر تاکید کرد: چابک سازی سازمانی، علاوه بر صرفه جویی در وقت و هزینه و پویایی سازمان منجر به ارتقا رضایت شهروندی میشود.
این مدیر شهری خاطر نشان کرد: مرکز فوریتهای اجرایی شهر در پی کاهش زمان پاسخگویی به صورت سیستماتیک و ارتقا کیفیت درخواستهای انجام شده در دیگر بخش های مجموعه مدیریت شهری نیز با توجه به نوع درخواست است.
این مطلب بدون برچسب می باشد.
منطقه 13 تهران
به مناسبت هفته ارتباطات و روابط عمومی برگزار شد؛
شهردار اصفهان گفت: همانطور که زایندهرود از مولفههای هویتی طبیعی اصفهان است، ریسباف نیز از مولفههای هویتی و تاریخی این شهر است که صیانت از آن برای اصفهان ضرورت دارد.
مترو کرج