مدیر طرح ساماندهی ناژوان خبر داد:

کاشت بیش از ۹۰ هزار گل و ۳۵۰۰ نهال در مراکز گردشگری ناژوان شهر اصفهان

مدیر ساماندهی ناژوان گفت: همزمان با فرارسیدن ایام نوروز، بیش از ۹۰ هزار گلدان گل و ۳۵۰۰ نهال در نقاط مختلف ناژوان کاشته می‌شود.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مهدی قائلی با اعلام این خبر گفت: همزمان با استقبال دانش‌آموزان و مدارس آموزش و پرورش از مراکز گردشگری مجموعه ناژوان و در راستای آماده‌سازی این مجموعه برای استقبال از شهروندان و گردشگران در ایام نوروز ۱۴۰۲، بیش از ۵۰۰ گونه گیاه زینتی در ورودی مراکز ناژوان کاشته شده است.

قائلی ادامه داد: همچنین بیش از ۹۰ هزار گلدان گل و ۳۵۰۰ نهال نیز در نقاط مختلف ناژوان کاشته می‌شود.

او با اشاره به وجود بیش از ۱۷۰ هزار اصله درخت در پهنه پارک جنگلی ناژوان افزود: ۶ هزار متر مربع چمن نیز با هدف به‌روزرسانی سیمای مراکز گردشگری به‌ویژه در باغ پرندگان کاشته شده است.

مدیر ساماندهی ناژوان با اشاره به هویت فضای سبز این عرصه گفت: بیش از ۳۰۰ گلدان بزرگ گل با کاشت گل‌های تزئینی و زینتی نیز در این عرصه نصب شده است.

قائلی با بیان اینکه باغ گیاهان استوایی و گرمسیری نیز آماده پذیرایی از مسافران نوروزی شده است، اعلام کرد: گل‌های این مجموعه به‌روزرسانی و صدها گل و گیاه در این محوطه‌ها کاشته شده است.

او خاطرنشان کرد: برای اجرای این طرح‌ها و سایر طرح‌های حوزه فضای سبز، گل‌کاری و کاشت درخت در ایام نوروز و فصل بهار بیش از ۳۰ میلیارد ریال بودجه تخصیص یافته و تأمین اعتبار شده است.