نماینده چهارمحال و بختیاری:

چرا مطالبات درمانی بنیاد شهید چهارمحال و بختیاری به جانبازان ‌پرداخت نمی‌شود؟

نماینده چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان ها اظهار داشت: همانگونه که عبادت به جز خدمت به خلق نیست پس خدمت به خلق و فوت در راه خدمت به مردم نیز شهادت محسوب می‌شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری ، محمدیعقوب باقری در جلسه با مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان چهارمحال و بختیاری، اظهار داشت: با توجه به اینکه شان و جایگاه شهادت بر کسی پوشیده نیست امیدواریم این سند افتخار برای دو تن از اعضا شوراهای اسلامی که در حین انجام ماموریت فوت نمودند را با پیگیری و اصلاح مفاد آئین‌نامه‌های مربوطه بتوانیم درج کنیم.

عضو شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری خاطرنشان کرد: برخی اوقات مشاهده می‌شود بدهی بنیاد شهید به مراکز درمانی زیاد است و مطالبات درمانی و هزینه‌های جانبازان پرداخت نمی‌شود و متاسفانه برخورد مناسبی باخانواده محترم شهدا و جانبازان نمی‌شود، لذا از بنیاد شهید استان خواستاریم رسیدگی در این خصوص را بیش از پیش کند.

نماینده استان چهارمحال و بختیاری در شورای عالی استان‌ها بیان داشت: رعایت عدالت در ساماندهی گلزارهای شهدا و استقرار ادارات بنیاد شهید در تمام  شهرستان‌ها علی‌الخصوص شهرستان خانمیرزا ضروری است.

باقری مطرح کرد:  در برگزاری یادواره‌های شهدا می‌توان از پتانسیل شوراهای اسلامی، شهرداران و دهیاران جهت هرچه بهتر برگزار شدن این مراسمات استفاده کرد.