پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی

مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی خبر داد.

گزارش شهرداران، در مورد پیشرفت ۷۲ درصدی پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی در شهر اصفهان است. به گزارش اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان، امیرعباس رحمتی، اعلام کرده است که در این پروژه، عملیات اجرای حفاری شمع‌های سازه نگهبان دیوارها به اتمام رسیده و خاک‌برداری محل تعریض بزرگراه نیز انجام شده است. این پروژه که در حال حاضر دارای ۷۲ درصد پیشرفت است، شامل عملیات حفاری شمع‌های سازه نگهبان، خاک‌برداری، بتن‌ریزی، آرماتوربندی، اجرای دیوار، زیرسازی و روسازی معبر تازه تعریض شده و در نهایت اجرای آسفالت است.

بخش اصلی این پروژه تعریض بزرگراه شهید خرازی حدفاصل پل مطهری تا خیابان شهید اشرفی‌اصفهانی است که به طول ۳۰۰ متر در دو باند و در مجموع به طول ۶۰۰ متر اجرا می‌شود. با تکمیل این پروژه، یک خط عبور جدید به خطوط فعلی اضافه خواهد شد که باعث کاهش گره‌های ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی خواهد شد.

در ادامه، مدیرعامل سازمان عمران شهرداری اصفهان از صبوری و همکاری شهروندان در اجرای این پروژه تشکر کرده و انتظار دارد که در طول دوره خاک‌برداری، مسافران از مسیرهای جایگزین استفاده کنند و در ساعات نیمه‌شب که بزرگراه خلوت‌تر است، به رانندگی در سرعت مجاز توجه داشته باشند.

از تلاش‌های صورت گرفته تاکنون و درصد پیشرفت قابل توجه پروژه، می‌توان به پیشبرد کارها و بهبود وضعیت ترافیکی در بزرگراه شهید خرازی اشاره کرد. با بهره‌برداری از این پروژه، امکان افزایش ظرفیت بزرگراه و کاهش ترافیک در این محدوده وجود خواهد داشت.