پیشرفت ۲۰ درصدی فاز اول پروژه احداث تقاطع غیر همسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران

سرپرست سازمان عمران از پیشرفت ۲۰ درصدی فاز اول در ضلع جنوبی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران خبر داد.

به گزارش شهرداران، سرپرست سازمان عمران از پیشرفت ۲۰ درصدی فاز اول در ضلع جنوبی پروژه احداث تقاطع غیر همسطح حیدرآباد به اتوبان پاسداران خبر داد.

جلیل ابهری در رابطه با پیشرفت ۲۰ درصدی فاز اول در ضلع جنوبی اظهار کرد: این پروژه با اعتبار بالغ بر ۹۰۰ میلیارد ریال جهت تکمیل کمربندی شمالغرب در ادامه طرح تبادل ارس و پروژه طرح دسترسی حیدرآباد به اتوبان پاسداران توسط این سازمان درحال اجرا است.

وی عنوان کرد: پروژه دوربرگردان حیدر آباد به اتوبان پاسداران یکی از مطالبات اهالی منطقه حیدر آباد است در این راستا پروژه به لحاظ اهمیت بالا  از طرف شهرداری تبریز به سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری محول شده، که هم‌ اکنون عملیات احداث دیواره های برگشتی تقاطع و عملیات خاکبرداری در پروژه در حال انجام است که تا بستر مناسب نیز این عملیات ادامه خواهد داشت.

وی خاطرنشان کرد: هدف از اجرای این تقاطع غیر همسطح، اتصال شرق پاسداران به حیدرآباد به طول ۴۶۰ متر است که در آینده امکان دسترسی این اتوبان از سمت میدان آذربایجان به بزرگراه شمال غرب تبریز (ارس) را تامین خواهد  کرد.