سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز خبر داد؛

پیشرفت فیزیکی ۷۰ درصدی آسفالت اساسی مسیر تندرو اتوبوس

سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز با بیان اینکه عملیات آسفالت ریزی راه آهن تا میدان شهید بهشتی اتمام یافته است، گفت: آسفالت ریزی اساسی مسیر تندرو اتوبوس ۷۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته و در نیمه دوم آبان به پایان می رسد.

به گزارش شهرداران، سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز، در خبری اعلام کرد که پیشرفت فیزیکی آسفالت اساسی مسیر تندرو اتوبوس به ۷۰ درصد رسیده است. او افزود که عملیات آسفالت ریزی راه آهن تا میدان شهید بهشتی به پایان رسیده است و در نیمه دوم آبان به به پایان می رسد.

در موضوع بعدی، سرپرست سازمان به آغاز عملیات تراش و آسفالت ریزی مسیر بی آر تی اشاره کرد. او اعلام کرد که آسفالت ریزی اساسی مسیر تندرو اتوبوس از میدان راه آهن تا شهید بهشتی با استفاده از ۲ هزار و ۷۰۰ تن آسفالت انجام شده است. این عملیات بهبود تردد و بهسازی آسفالت معابر را بهبود بخشیده است و در نیمه دوم آبان به اتمام خواهد رسید.

در بخش بعدی، سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز به مساحت کل مسیر تندرو اتوبوس ۱۶ کیلومتر اشاره کرد و اعلام کرد که تا به امروز بیش از ۲۱ هزار مترمربع از آسفالت ریزی این مسیر انجام شده است. او همچنین به این نکته پرداخت که تا نیمه دوم آبان، آسفالت ریزی کلیه مسیر به پایان خواهد رسید.

در بخش آخر، سرپرست سازمان عمران و باز آفرینی فضاهای شهری شهرداری تبریز به وضعیت تولید آسفالت در سازمان اشاره کرد. او با برنامه ریزی جامع تولید و تلاش شبانه روزی پرسنل، افزایش ۳۰ درصدی تولید آسفالت سازمان در سال ۱۴۰۲ نسبت به سال ۱۴۰۱ را اعلام کرد. این افزایش به دلیل تلاش مستمر و مدیریت بهتر منابع و پرسنل سازمان امکان پذیر شده است.