پیام شهردار کلان‌شهر شیراز به‌مناسبت سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)

شهردار کلان‌شهر شیراز در پیامی سالروز وفات بانو ام البنین (س)را به همگان تسلیت گفت.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع‌رسانی شهرداری شیراز، محمدحسن اسدی  در پیامی سالروز وفات حضرت ام‌البنین (س) را به همگان تسلیت گفت.

متن پیام شهردار کلان‌شهر شیراز  چنین است:

بسم الله الرحمن الرحیم

سالروز وفات حضرت ام‌البنین(س)، تربیت یافته صدیق مکتب امامت و ولایت، روز تکریم مادران و همسران شهدا را گرامی می‌داریم.

بانو ام‌البنین، از آن مادران بزرگ تاریخ بشر بویژه مادری نمونه در اسلام است که با ایفای درست رسالت مادرانه خویش الگوی زنان بعد از خود شد.

این شیرزن بیداردل دنیای اسلام جگرگوشه‌هایش را یک به یک در راه دفاع از حریم ولایت به میدان نبرد با کفر فرستاد و پس از شهادتشان، بی آنکه خم به ابرو آورد با صبر و بردباری چونان کوه استوار ایستاد و بعنوان یکی از بانوان بزرگوار در مسیر استقلال دین و شریعت مطرح و حقا که او پس از حضرت فاطمه زهرا(س) اسوه زنان مسلمان شد.

روح بلند او شاد که برخوردار از صفات والا و نیکوی مادرانه و صاحب انفاس  عظیمه ای بود که در تربیت و پرورش فرزند رشید و بلیغ خود آقا ابالفضل العباس (ع) یار و یاور مولایشان حسین بن علی علیه السلام و با شهادتش نامش ماندگار و نقش آفرین کارزار کربلا شد.

امروز نیز مادران و همسران شهدای عزیزمان ایران از زمان دفاع مقدس و قبل و بعد از انقلاب اسلامی با صبر و متانت زینب گونه و مرام فاطمی همچون بانو ام البنین(س) رسالت خطیر خود در حراست از ارزش.های الهی، اسلامی و انقلابی را ایفا و پیوسته خویش را در خط ولایت فقیه که همانا ولایت رسول الله و ائمه معصومین علیهم السلام است قرار داده و می‌دهند.

اینجانب سالروز وفات جانسوز بانوی بزرگوار اسلام حضرت ام البنین (س) را به عموم شیعیان و به طور خاص به تمامی مادران و همسران گرانقدر شهدای وابسته به شهرداری کلان‌شهر شیراز تسلیت عرض کرده، علو درجات بهشتی و همنشینی با مقربان درگاهش را از احدیت منان مسالت می‌کنم.

سایه رهبر معظم انقلاب اسلامی مستدام باد.