ارزیابی ابعاد پروژه سرمایه گذاری‌ پسماند شهر اراک به انرژی

بررسی ابعاد فنی و اقتصادی پروژه سرمایه گذاری‌ دفع و پردازش و تبدیل پسماند شهر اراک به انرژی نشست بررسی ابعاد فنی و اقتصادی پروژه سرمایه‌گذاری در طرح دفع و پردازش و تبدیل پسماند شهر اراک به انرژی، در محل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک برگزار شد. به گزارش شهرداران و  […]

بررسی ابعاد فنی و اقتصادی پروژه سرمایه گذاری‌ دفع و پردازش و تبدیل پسماند شهر اراک به انرژی

نشست بررسی ابعاد فنی و اقتصادی پروژه سرمایه‌گذاری در طرح دفع و پردازش و تبدیل پسماند شهر اراک به انرژی، در محل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک برگزار شد.

به گزارش شهرداران و  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، نشست بررسی ابعاد فنی و اقتصادی پروژه سرمایه‌گذاری در طرح دفع و پردازش و تبدیل پسماند شهر اراک به انرژی با حضور مهاجرانی رییس سازمان‌ سرمایه‌گذاری و مشارکت ‌های مردمی، فدوی رییس سازمان مدیریت پسماند شهرداری و مدیران و کارشناسان‌ شرکت آریا تجارت اسپروز جهت سرمایه گذاری در طرح دفع و پردازش و تبدیل پسماند شهر اراک در محل سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک برگزار گردید.

مهاجرانی، رئیس سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری اراک در این خصوص اظهار کرد: به دلیل اینکه پروژه پسماند یک پروژه زیرساختی است، نیاز به بررسی‌های یکپارچه مالی و فنی دارد، لذا این نشست با همکاری رییس و کارشناسان سازمان مدیریت پسماند شهرداری برگزار شد. وی در پایان ابراز امیدواری کرد که با سرعت بخشیدن به روند اجرای این پروژه گام بلند دیگری در جهت توسعه شهر اراک برداشته شود.