صبح امروز و طبق روال هر هفته انجام شد

مدیریت پروژه های عمرانی اراک

بازدید عمرانی شهردار اراک از پروژه آفتاب و منطقه گردشگری نور الشهدا مدیریت پروژه های عمرانی اراک در بازدیدهای میدانی دکتر محمودی شهردار اراک طبق روال هر هفته، از آخرین وضعیت پروژه های مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آفتاب و منطقه گردشگری نور الشهدا بازدید بعمل آورد. به گزارش شهرداران و  اداره ارتباطات و امور […]

بازدید عمرانی شهردار اراک از پروژه آفتاب و منطقه گردشگری نور الشهدا

مدیریت پروژه های عمرانی اراک در بازدیدهای میدانی دکتر محمودی شهردار اراک طبق روال هر هفته، از آخرین وضعیت پروژه های مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آفتاب و منطقه گردشگری نور الشهدا بازدید بعمل آورد.

به گزارش شهرداران و  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک صبح امروز دوشنبه مورخ یازدهم دی ماه سال جاری، دکتر محمودی شهردار اراک به همراه اعضای شورای اسلامی شهر، از دو پروژه مجتمع تجاری و پارکینگ طبقانی آفتاب میدان شهدا و منطقه گردشگری نور الشهدا بازدید بعمل آورد. شهردار اراک حین این بازدید عمرانی، در جلسه هماهنگی پیرامون بررسی آخرین وضعیت و روند اجرای پروژه تجاری و خدماتی آفتاب، بر فعال شدن شیفت شب و ارائه برنامه زمان بندی تکمیل پروژه مذکور تاکید کرد و گفت: در دوره فعلی مدیریت شهری به دنبال این هستیم که فعال شدن شیفت شب پروژه های عمرانی را در اراک فرهنگسازی و در این مسیر، هزینه های لازم را پرداخت خواهیم کرد. دکتر محمودی خاطر نشان کرد که یک به یک پروژه های عمرانی باید با برنامه و طبق روال، پیگیری و اجرایی شوند. وی همچنین در جلسه بررسی مسائل منطقه گردشگری نورالشهدا، موضوعاتی از قبیل تعریف و اجرای یک ساختار دقیق ویژه این منطقه، ایجاد رینگ و راه های دسترسی، تنوع در کاشت درختان و گونه های گیاهی و بازی های هیجانی در این پروژه گردشگری را مورد پایش قرار داد. علی اصغر غفاری رئیس کمیسیون فنی، عمران و شهرسازی شورای اسلامی شهر اراک نیز در جلسه هماهنگی پروژه آفتاب، بر آماده سازی زودتر از موعد فضای پارکینگ مجتمع تجاری و خدماتی آفتاب، تاکید کرد. محمد عسگری رئیس کمیسیون سلامت، محیط زیست و خدمات شهری شورای اسلامی شهر اراک نیز در ادامه این جلسه ضمن تقدیر از شهردار اراک به جهت پیگیری و بازدیدهای هفتگی از روند اجرای پروژه ها، موضوع آماده سازی بخش پارکینگ مجتمع تجاری و پارکینگ طبقاتی آفتاب میدان شهدا، همچنین آماده نمودن ورودی و خروجی های پروژه بر اساس طرح جامع میدان شهدا و تهیه و بررسی یک طرح تجاری و اقتصادی ویژه واحدهای تجاری پروژه مذکور را مورد تاکید قرار داد. وی همچنین بر اجرای یک طرح ویژه فضای سبز در منطقه گردشگری نورالشهدا، تاکید کرد.