محمودی سرپرست شهرداری لامِرد :

پروژه های شهری شهرداری لامِرد بدون توقف در حال اجرا می باشد

محمودی سرپرست شهرداری لامِرد: پروژه های شهری شهرداری لامِرد بدون توقف در حال اجرا می باشد.

به گزارش شهرداران، به نقل از روابط عمومی شهرداری و شورای اسلامی شهر لامِرد، سرپرست شهرداری لامِرد از اجرای بدون توقف، با سرعت و براساس برنامه ی تنظیمی پروژه های شهری سال ۱۴۰۲ خبر داد.
محمودی سرپرست شهرداری لامِرد با اشاره به پروژه های شهری در حال اجرا بیان داشت: پروژه‌های عمرانی و شهری شهرداری لامِرد بدون یک لحظه توقف و براساس برنامه ی تنظیمی پروژه های شهری سال ۱۴۰۲ با سرعت در حال انجام و اجرا می باشد.
وی ضمن تشکر از مجموعه ی ستادی شهرداری لامِرد و همراهی شورای اسلامی شهر لامِرد افزود: در حال حاضر با وجود تنگناهای مالی پروژه های شهری فراوانی در محلاّت و معابر شهر در حال انجام و اجرا می باشد که برخی از این پروژه ها که می توان به آنها اشاره کرد و نام برد، پروژه های شهری زیر می باشد :
۱- اجرای سنگفرش مشارکتی مجتمع کیانوش واقع در انتهای خیابان سادول روبروی مسکن مِهر لامِرد
۲-اجرای سنگفرش مشارکتی کوچه۲و۳خیابان شهید طالبی واقع در شرق شهرک بسیجیان شهر لامِرد :
درخصوص اجرای سنگفرش مشارکتی کوچه های خیابان شهید طالبی لازم می دانم اشاره داشته باشم که کوچه های زیادی از خیابان شهید طالبی با همراهی شهروندان بزرگوار و مشارکت شهرداری سنگفرش آنها انجام شده است که کوچه های ۲ و ۳ در ادامه این پروژه ی مشارکتی انجام شده است.
۳-اجرای تک لبه خیابان نینوا در محلّه چاه قائدی
۴- اتمام اجرای تک لبه خیابان بعثت
۵- اتمام اجرای تک لبه باند شرقی خیابان فرزانگان
۶-انجام و اتمام عملیّات زیرسازی و قیر پاشی خیابان شهید عبدالله پور :که عملیّات آسفالت این خیابان نیز به زودی انجام خواهد شد.
۷-انجام قیر پاشی کناره ی غربی خیابان فرزانگان
۸-انجام قیر پاشی کناره ی شمالی خیابان ولایت : که در آینده ی نزدیک آسفالت آن نیز انجام خواهد گرفت.
۹-اتمام بتن ریزی دیواره های پل بتنی فاز اول ادامه ی بلوار معلم
۱۰- آغاز عملیّات دیوارهای سنگی پل سنگی فاز اول ادامه ی بلوار معلم
ایشان در پایان اضافه نمود: با همت عزیزان شما در مجموعه شهرداری لامِرد و همراهی نمایندگان شما در شورای اسلامی شهر لامِرد، تمام تلاش مان بر آن است پروژه های شهری که عملیّات اجرایی آنها آغاز شده با قدرت و سرعت انجام و عملیّات اجرایی آنها پایان پذیرد.