بزرگترین پروژه حوزه بهداشت و درمان در اراک

بازدید میدانی مشترک شهردار اراک و اعضای شورای اسلامی شهر از بزرگترین پروژه حوزه بهداشت و درمان در اراک موضوع مازوت سوزی نیروگاه و آلودگی هوا شهر اراک، ترجیع بند شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بود. شهردار اراک به همراه […]

بازدید میدانی مشترک شهردار اراک و اعضای شورای اسلامی شهر از بزرگترین پروژه حوزه بهداشت و درمان در اراک

موضوع مازوت سوزی نیروگاه و آلودگی هوا شهر اراک، ترجیع بند شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر در نشست با رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی بود. شهردار اراک به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر، از پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) به عنوان یکی از بزرگترین پروژه های حوزه بهداشت و درمان اراک، بازدید بعمل آوردند.

به گزارش شهرداران و  اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری، صبح امروز شنبه مورخ نهم دی ماه سال جاری، دکتر محمودی شهردار اراک به همراه رییس و اعضای شورای اسلامی شهر و رئیس دانشگاه علوم پزشکی، از آخرین وضعیت روند اجرای پروژه بیمارستان حضرت ولیعصر(عج) که یکی از بزرگترین بیمارستان های غرب کشور می باشد، بازدید بعمل آوردند.در این بازدید، بخش های مختلف این بیمارستان در دست احداث مورد بررسی قرار گرفت. در ادامه این بازدید، طی نشستی پیرامون موضوعاتی از جمله نوع و ظرفیت خدمات درمانی، بهداشتی و پزشکی و تجهیزات تخصصی این بیمارستان و همچنین مسائل و مشکلات موجود که مهم ترین آن موضوع تامین پارکینگ بود، بحث و گفتگو صورت گرفت. ترجیع بند شهردار و اعضای شورای اسلامی شهر اراک در نشست امروز با رییس دانشگاه علوم پزشکی و معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری مرکزی، موضوع مازوت سوزی نیروگاه و آلودگی هوای شهر اراک بود که قربانی رییس شورای اسلامی شهر اراک از رییس دانشگاه علوم پزشکی خواست که مستندات فنی جهت برخورد قانونی دستگاه قضا با مسئله مازوت سوزی را ارائه تا همانند ۷ شهر دیگر کشور، موضوع مازوت سوزی نیروگاه و در نتیجه آلودگی هوا شهر اراک ناشی از مازوت سوزی متوقف شود و مطالبه به حق مردم در بحث استنشاق هوای پاک به نتیجه رسانده شود. دکتر محمودی شهردار اراک نیز در این نشست گفت:تلاش و جدیت شورای اسلامی شهر در ورود به مسائل شهری جدا از مسائل شهرداری، به ویژه در حوزه بهداشت و سلامت مردم قابل تقدیر است. وی در ادامه تاکید نمود که با تفکر مدیریت شهری و با پشتوانه مردم و اعضای شورای اسلامی شهر، برای بهره برداری هرچه سریعتر از پروژه بزرگ حضرت ولیعصر(عج) تلاش نماییم.مجموعه شهرداری اراک نیز با مصوبات شورای اسلامی شهر، این آمادگی را دارد که با استفاده از ظرفیت نیروهای متخصص و کارشناس بدنه شهرداری، در موضوعات شهری ورود نماید. دکتر محمودی همچنین در این نشست گفت که به عنوان شهردار و یک شهروند، نسبت به موضوع مازوت سوزی نیروگاه و آلودگی هوا اعتراض دارد.وی تاکید کرد که مجموعه شهرداری اراک به هر شکل و طریقی که تبعات آلودگی هوا کم شود، با سایر دستگاه ها و نهادهای مربوطه همکاری خواهد داشت. شهردار اراک تصریح کرد: در کنار موضوع آلودگی هوا، آلودگی های بصری، صوتی و هنجاری و آسیب هایی که خودروها به خیابان های می زنند قابل کنترل می باشد که مجموعه شهرداری در چارچوب وظایف و قوانین سعی در ساماندهی مسائل مذکور دارد.