شهردار لالجین گفت:

پروژه احداث و تکمیل “بوستان مردم”

شهردار لالجین گفت: بوستان مردم از پروژه های نیمه تمام شهرداری با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد بود که مورد بازطراحی مجدد قرار گرفت و عملیات تکمیل آن از سال گذشته با احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال آغاز شد.

به گزارش شهرداران، شهردار لالجین گفت : بوستان مردم از پروژه های نیمه تمام شهرداری با پیشرفت فیزیکی حدود ۲۰ درصد بود که مورد بازطراحی مجدد قرار گرفت و عملیات تکمیل آن از سال گذشته با احداث زمین چمن مصنوعی مینی فوتبال آغاز شد و اکنون روند تکمیل آن در دست اقدام است.

وی افزود:پروژه احداث بوستان مردم به مساحت دو و نیم هکتار (۲۵ هزارمترمربع) با اعتباری بالغ بر ۸ میلیارد تومان از محل منابع شهرداری لالجین در حال اجرا است.

شهردار لالجین گفت:احداث این پروژه موجب افزایش ۱/۵ (یک و نیم) متر مربعی سرانه فضای سبز به ازای هر یک از شهروندان لالجین خواهد شد که این میزان افزایش در ارتقاء مطلوبیت فضای شهری قابل توجه است.

سید رضا موسوی با بیان اینکه زیر ساخت های عمرانی شهر جهانی لالجین با شتاب رو به پیشرفت است، اظهار داشت: احداث و تکمیل بوستان و مراکز تفریحی در شهر توریستی جزو ضروریات است که باید پاسخگوی نیازهای شهروندان و گردشگران باشد و نگاه مجموعه‌ مدیریت شهری و شورای محترم شهر را معطوف به تقویت زیر ساخت‌های گردشگری دانست.

وی در ادامه افزود : پروژه تکمیل “بوستان مردم” واقع در بلوار حافظ شامل : عملیات سنگفرش و محوطه سازی ، احداث آبنما ، توسعه فضای سبز ، احداث شبکه تاسیسات برقی و روشنایی پارکی ، نصب وسایل بازی کودکان و ست ورزشی ، آلاچیق ، احداث زمین ورزشی والیبال و بسکتبال ، احداث مسیر دوچرخه سواری می باشد که در بازطراحی و تکمیل آن گام های خوبی برداشته شده است.