خبر خوش استاندار بوشهر در مبارزه با فساد:

پرونده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی آهن آلات منطقه ویژه به نفع بیت المال

احمد محمدی زاده استاندار بوشهر در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با پیگیری های مکرر صورت گرفته، پرونده «آهن‌آلات» منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به ارزش بیش از ۱۰۰۰ میلیارد تومان احقاق حق شد.

به گزارش شهرداران، استاندار بوشهر، احمد محمدی زاده، در جلسه ای با خبرنگاران اعلام کرد که پرونده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی آهن آلات منطقه ویژه اقتصادی بوشهر به نفع بیت المال احقاق حق شده است. این پرونده با تلاش های مکرر و پیگیری های استانداری بوشهر به نتیجه رسیده است. استاندار بوشهر اعلام کرد که از تمام توان و ظرفیت خود برای مقابله با فساد سازمان‌یافته در ادارات و نهادها، به خصوص بنگاه های بزرگ اقتصادی استفاده خواهد کرد. احقاق حق در پرونده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، نمونه ای از این اقدامات است.

آزادسازی بخشی از زمین های تصرف شده
استاندار بوشهر اعلام کرد که در ماه های گذشته، بخشی از زمین های تصرف شده منطقه ویژه آزاد شده اند. این اقدامات موفقیت آمیز بوده و به فضل خدا، این مسیر تداوم خواهد داشت. همچنین، با پیگیری های صورت گرفته، ۶۰ هکتار از زمین های مرغوب شهرک توریستی نیز آزاد شدند. استاندار بوشهر اعلام کرد که دستاوردهای این حوزه ها نشانگر تلاش های بی وقفه برای رسیدن به حکمرانی سالم و مقابله با فساد است.

پیگیری‌های موفق در پرونده آهن‌آلات
احمد دشتی زاده، مدیرعامل سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، در خصوص پرونده آهن‌آلات این منطقه اعلام کرد که پس از پیگیری‌های صورت گرفته، به نتیجه رسیده است. ارزش این پرونده بیش از هزار میلیارد تومان است و سازمان منطقه ویژه اقتصادی بوشهر محکوم به پرداخت هزینه آهن‌آلاتی شده است. در این پرونده، اسناد نیز بیانگر غیرقانونی بودن چارچوب این معامله است. این عملیات پیگیری، نشان دهنده توانایی سازمان منطقه ویژه بوشهر در مبارزه با فساد و ایجاد شفافیت در معاملات اقتصادی است.

تلاش های مهم برای مقابله با فساد
استاندار بوشهر اعلام کرد که تلاش های مبارزه با فساد در استان، به خصوص بنگاه های بزرگ اقتصادی، از اهمیت ویژه ای برخوردار است. استفاده از تمام توان و ظرفیت موجود در این حوزه برای احقاق حق و مبارزه با فساد سازمان یافته، اولویت استانداری بوشهر است. احقاق حق در پرونده ۱۰۰۰ میلیارد تومانی منطقه ویژه اقتصادی بوشهر، مثالی از این تلاش هاست و نشانگر قدرت و تصمیم‌گیری مؤثر استانداری بوشهر در مبارزه با فساد است.