مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان خبر داد:

باغ رضوان پذیرای ۱۹۷ هزار خودرو و ۸۰۰ هزار زائر

مدیرعامل سازمان آرامستان‌های شهرداری اصفهان از ثبت عبور و مرور بیش از ۱۹۷ هزار خودرو و ۸۰۰ هزار زائر به‌طور میانگین در بازه زمانی بیست‌وپنجم اسفند سال گذشته تا یکم فروردین سال‌ جاری به آرامستان باغ رضوان خبر داد.

به گزارش شهرداران، به نقل از اداره ارتباطات رسانه ای شهرداری اصفهان، علی حاجیان با اعلام این خبر گفت: شرایط امسال سازمان آرامستان‌ها (باغ رضوان) از لحاظ آمارگیری بسیار بهتر از سال‌های گذشته بود و دوربین‌های نصب‌شده پلاک‌خوان، ورود بیش از ۱۹۷ هزار خودرو را ثبت و رصد کرد.

او افزود: به‌طور میانگین در بازه زمانی بیست‌وپنجم اسفندماه سال گذشته تا یکم فروردین‌ماه سال جاری ورود بیش از ۱۹۷ هزار خودرو و ۸۰۰ هزار زائر به آرامستان باغ رضوان ثبت شده است.

 

او ادامه داد: در حال حاضر نیز از اذان صبح تا غروب آفتاب میزبان زائران اهل قبور هستیم و شهروندان در ایام نوروز با مجموعه همراهی و هماهنگی خوبی در رعایت نظم در عرصه تردد داشتند.

حاجیان با اشاره به اینکه بر اساس مطالبات و پیشنهادهای شهروندان به‌زودی یک جایگاه سوخت‌گیری بنزین در باغ رضوان احداث می‌شود، گفت: در راستای رفاه حال زائران اهل قبور، یک مجموعه پذیرایی مجهز به طبخ غذا با ظرفیت ۳۰۰ نفر، یک سالن کودک در کنار سالن تطهیر و یک یادمان فاخر برای شهدای گمنام مدفون در قطعه ۲۲ احداث شده است.