عضو شورای شهر سنندج:

ورزش‌های همگانی جایگزین کافه‌گردی شود

رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج گفت: امروز کافه‌گردی میان جوانان و نوجوانان شهر در حال افزایش است و توسعه ورزش‌های همگانی می‌تواند جایگزین خوبی برای این امر باشد.

به گزارش شهرداران، ورزش‌های همگانی به عنوان جایگزین مناسبی برای کافه‌گردی در شهر سنندج مطرح می‌شود. امروزه تعداد جوانان و نوجوانانی که به کافه‌گردی می‌پردازند در حال افزایش است. برای مقابله با این مشکل، توسعه ورزش‌های همگانی می‌تواند راه حل مناسبی باشد. در جلسه کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج که با هدف تجلیل از افتخارآفرینی سرمربی کردستانی تیم ملی تنیس روی میز کشورمان در بازی‌های آسیایی برگزار شد، رئیس کمیسیون اظهار کرد که توانمندی‌های ورزشی در شهر سنندج به قدری بالا است که می‌توان به ساخت و توسعه بخش‌های ورزشی مختلف پرداخت. در این راستا، اسعد فریدی افزود که تیم تنیس روی میز کشورمان با همکاری جمیل لطف‌الله نسبی موفق شد در مسابقات آسیایی مدال برنز را به خانه برده و این موفقیت بی‌سابقه در تاریخ ورزش کشور ما بوده است.

با توجه به افتخارات و عملکرد برجسته‌ای که ورزشکاران اهل سنندج از خود به نمایش گذاشته‌اند، رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج اظهار داشت که شهر سنندج میزبان بزرگان ورزشی استان کردستان است و آنها همواره برای شهر و دیار ما فخرآفرین بوده‌اند. وی افزود که خانواده لطف‌الله‌نسبی از همان نام آورانی هستند که تلاش‌های بزرگی در راستای توسعه ورزش در استان کردستان و کشورمان داشته‌اند. از طرفی با وجود اسطوره‌های ورزشی مانند استاد جمیل لطف‌الله نسبی، جمشید خیرآبادی و باقر محمدی که در رشته‌های ورزشی مختلف از جمله تنیس روی میز به عنوان سرآمد هستند، انتظار می‌رود که در آینده نیز بتوان به دستاوردهای بزرگی از سوی آنها شاهد بود.

در نهایت، رئیس کمیسیون ورزش و سلامت همگانی شورای اسلامی شهر سنندج به این نکته اشاره کرد که شورای شهر سنندج به همه بزرگان ورزش متعلق است و با توجه به توانمندی‌های ورزشی شهر و استان کردستان، امیدواریم در آینده نیز شاهد دستاوردهای بزرگتری از آنها باشیم. وی تاکید کرد که توسعه ورزش‌های همگانی و ایجاد فرصت‌های بیشتری برای جوانان و نوجوانان به منظور جلوگیری از افزایش کافه‌گردی، از وظایف شورای شهر و کمیسیون ورزش و سلامت همگانی است.