واگذاری مالکیت گرداب بن به شهرداری شهر بن

بهارلویی تصریح کرد: انتظار می رود چند هکتار زمین واگذار شده در شهر یان چشمه از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت طرح نهضت ملی مسکن سریع‌تر تحویل گردد تا مشکل مسکن مردم این شهر نیز مرتفع شود.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شورای عالی استان‌ها، محمود بهارلویی نماینده شهرستان بن در شورای اسلامی استان چهارمحال و بختیاری در جلسه بررسی مشکلات راه‌های مواصلاتی استان، خاطر نشان کرد: با توجه به اینکه زمین گرداب بن مالکیتش مربوط به کشاورزان منطقه بوده پیشنهاد می‌گردد واگذاری مالکیت گرداب بن به شهرداری شهر بن جهت جلبک زدایی و حذف گیاهان مهاجم گرداب در دستور کار قرار گیرد.

وی افزود: به‌منظور ساخت مهانسرا برای مسافران و گردشگران منطقه و توسعه گردشگری و اشتغال زایی در شهر بن می‌طلبد راه و شهرسازی زمینی را به شهرداری بن واگذار نماید.

بهارلویی تصریح کرد: انتظار می‌رود چند هکتار زمین واگذار شده در شهر یان چشمه از سوی منابع طبیعی و آبخیزداری استان به بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان جهت طرح نهضت ملی مسکن سریع‌تر تحویل گردد تا مشکل مسکن مردم این شهر نیز مرتفع شود.

وی با اشاره با بالا بودن آمار تردد خودروهااز بلوار شهید دریاقلی سورانی یان چشمه بدلیل نبودکمربندی، گفت: انتظار می رود جهت ترمیم آسفالت این مسیر به شهرداری یان چشمه مساعدت شود و کمربندی سریعتر احداث گردد.

بهارلویی همچنین تسریع در احداث جاده چهارخطه بن داران (بندر به بندر)، زیرسازی سه راهی بارده تومانک و ترمیم و احداث جاده یان چشمه به حیدری، جاده بن به دشتی، جاده بارده به کرسنک – ورعبدالله را مطرح نمود واز مسولین تقاضای پیگیری موارد مطرح شده خواستار گردید.