ضرورت نگاه ویژه‌ مدیریت شهری ناحیه۲ به شهروندان

از درد و دل کاسبان شهر تا دیدار چهره به چهره شهروندان با شهردار ناحیه۲ منطقه۶

به گزارش شهرداران شهردار ناحیه۲ منطقه۶ گفت: لباس خدمت زمانی آراستگی و جامعیت پیدا می کند که عمل به رفع مشکلات در لحظه انجام گیرد و مردم بتوانند بصورت میدانی نگاه ویژه‌ خدمات خادمان خود را مشاهده کنند.
میثم صمدی در گفتگو با روابط عمومی شهرداری منطقه می گوید: در راستای رفع مشکلات مطرح شده در دیدار مردمی با شهروندان مواردی بیان شد که تصمیم بر آن شد تا از نزدیک به صورت میدانی و با حضور مدیران ادارات ناحیه با شهروندان و کاسبان شهر دیدار صورت گیرد.
صمدی ضمن ابراز خرسندی از اعتماد مردم در راستای مطالبه گری و طرح مشکلات خود در افزود: اگر عمل به رفع مشکلات و درخواست ها در لحظه انجام گیرد و مردم بتوانند بصورت میدانی خدمات خادمان خود را مشاهده کنند رضایت شهروندان را به دنبال خواهد داشت.
او ضمن استقبال مردم در راستای بیان مطالبات و درخواست های خود از طریق سامانه ۱۳۷ پلاس اظهار داشت: خوشبختانه شاهد ارتباط نزدیک مردم با مدیریت شهری از طریق سامانه های پاسخگویی به مشکلات و مطالبات مردم هستیم و این نویدی برای رفع چالش های موجود در شهر در کوتاهترین زمان است.
این مسئول شهری ادامه داد: ارائه تمامی خدمات از سوی شهرداری در شهر به شهروندان وقتی موفق می شود که با رضایت مندی شهروندان همراه باشد و این رضایتمندی وقتی حاصل می شود که شهروندان پاسخ درخواست ها و حل مشکلات خویش را در سریعترین زمان ممکن دریافت کنند.
صمدی افزود: حضور و بازدیدهای میدانی مهم‌ترین راهکار برای شناسایی نیازهای مردمی و جلب مشارکت آنهاست که در همین راستا بازدید ها و دیدارهای مردمی دوشنبه هرهفته در دستور کاراین ناحیه قرار دارد