معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت:

نوید آغاز عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های منطقه عظیمیه شهر قزوین

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار قزوین گفت: با توجه به پیش بینی های انجام شده، عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های منطقه عظیمیه شهر قزوین به زودی آغاز خواهد شد.

به گزارش اداره کل روابط عمومی استانداری ،

مهدی رجحانی معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار با اعلام این خبر اظهار داشت: یکی از مشکلات بیش از سه دهه استان قزوین عدم تأمین زیرساخت‌های محدوده موسوم به عظیمیه بوده است که برای تعداد زیادی از شهروندان و مردم قزوین که به امید خانه دار شدن در آنجا زمین خریداری کرده بودند و به دلیل فقدان زیرساخت‌ها موفق به احداث مسکن نشده بودند، مشکلاتی را ایجاد کرده بود.

وی افزود: با دستور استاندار قزوین برای ایجاد کارگروه ویژه رفع مشکلات اراضی و تعاونی های مسکن استان قزوین در بهمن سال گذشته و بررسی موضوع عظیمیه در اسفند ماه همان سال، با ۱۱ ماه پیگیری مستمر، جلسات متعدد، اهتمام مثال زدنی و بی نظیر اداره کل راه و شهرسازی استان و همراهی کم سابقه و بسیار مناسب سازمان ملی زمین مسکن و همه مدیران مرتبط استانی، مجموعه مدیریتی استان موفق به اخذ مصوبه سازمان ملی مسکن شد تا برای تأمین زیرساخت‌ها از زمین‌های ملی استفاده شود.

رجحانی گفت: برای سرعت دادن به این کار، به موازات این موضوع، از چند ماه قبل مقدمات مناقصه زیرساخت ها فراهم شد و فراخوان مناقصه انتخاب پیمانکار مدتی است صادر شده و با اخذ مصوبه، فراخوان تکمیل، فرآیند مناقصه طی می شود، پیمانکاران انتخاب و به زودی شاهد عملیات اجرایی ایجاد زیرساخت‌های منطقه عظیمیه شهر قزوین خواهیم بود.

معاون عمرانی استاندار قزوین اضافه کرد: از همه عزیزانی که در این موضوع با اهمیت و حل این مشکل دیرینه استان نقش ایفا کردند بسیار قدردان هستم و توفیقات روز افزون آنها را برای حل مشکلات و کمک به مردم آرزو می‌کنم.