نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل شهری یزد

شهردار یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، گفت: به منظور نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد قرار است ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۹۵ دستگاه ون با اعتبارات دولتی و شهرداری یزد خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده شود.

به گزارش شهرداران، شهردار یزد در نشست خبری با اصحاب رسانه استان، گفت: به منظور نوسازی و توسعه ناوگان حمل و نقل درون شهری یزد قرار است ۲۹ دستگاه اتوبوس و ۹۵ دستگاه ون با اعتبارات دولتی و شهرداری یزد خریداری و به ناوگان حمل و نقل شهری افزوده شود.

ابوالقاسم محی الدینی همچنین با اشاره به طرح بزرگ جداسازی آب شرب از فضای سبز در یزد، اظهار داشت: سال گذشته بالغ بر ۵۷ انشعاب آب شرب از فضای سبز جدا شد و امسال نیز قرار است ۴۰ انشعاب جداسازی شود که این اقدام نقش مهمی در صرفه جویی آب شرب و استفاده از پیاب و آب غیر شرب در آبیاری فضای سبز یزد خواهد داشت.

وی درباره مشکل کمبود پارکینگ در شهر، گفت: قرار است این مشکل با شناسایی زمین‌های جدید و ساخت پارکینگ در محلات و خیابان‌های مورد نیاز برطرف شود.

شهردار شهر میراث جهانی یزد همچنین از اجرای طرح‌های عمرانی با اعتبار ۲۵ هزار میلیارد ریال در شهر خبر داد و اظهار داشت که سال گذشته از محل عوارض معادن، ۹ هزار و دویست میلیارد ریال سهم شهرداری یزد بوده است.