نمایشگاه اجلاس سازندگان و طراحان و حضور فعال سازمان سرمایه گذاری شهرداری تبریز

مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز گفت: با حضور در نمایشگاه پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان جدیدترین فرصتهای ساخت و ساز تبریز معرفی می شود.

به گزارش شهرداران، مدیرعامل سازمان سرمایه گذاری و مشارکتهای مردمی شهرداری تبریز گفت: با حضور در نمایشگاه پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان جدیدترین فرصتهای ساخت و ساز تبریز معرفی می شود.

 رضا خلیلی با اشاره به برگزاری  نمایشگاه پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان از تولیدات شرکت کنندگان برای سومین سال در مرکز همایش های بین اللملی خاوران، بر حضور فعال سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری تبریز، در این نمایشگاه تاکید کرد.

وی افزود: سازندگان ابنیه و شرکتهای حوزه صنعت ساخت و ساز کشور در این نمایشگاه با ارائه جدیدترین روش ها و ابزار و آثار این صنعت با توانمندی های دیگر استان ها آشنا خواهند شد.

رضا خلیلی گفت: سازمان سرمایه گذاری و مشارکت های مردمی شهرداری با برپایی غرفه ای در نمایشگاه پانزدهمین اجلاس سازندگان و طراحان به معرفی پتانسیل‌ها، توانمندی ها و نیازهای کلانشهر تبریز خواهد پرداخت.

این اجلاس ۲۱ و ۲۲ آذر ماه با حضور شرکت های مطرح حوزه ساخت و ساز از سراسر کشور در مرکز همایش های بین المللی خاوران تبریز برگزار خواهد شد.