نقش رسانه جبهه مقاومت، بیان واقعیت و انتقال اطلاعات به صورت صحیح است

معاون اجتماعی حشد الشعبی گفت: باتوجه به اینکه در دنیای کنونی هدایت افکار عمومی نقش موثری در کنترل صحنه جنگ دارد، لذا نقش رسانه جبهه مقاومت بیان واقعیت و انتقال اطلاعات به صورت صحیح و روایت درست از وقایع است.

به گزارش شهرداران، به نقل از پایگاه اطلاع رسانی شهرداری مشهد، معاون اجتماعی حشد الشعبی گفت: باتوجه به اینکه در دنیای کنونی هدایت افکار عمومی نقش موثری در کنترل صحنه جنگ دارد، لذا نقش رسانه جبهه مقاومت بیان واقعیت و انتقال اطلاعات به صورت صحیح و روایت درست از وقایع است.

علی خفاف در سلسه نشست های انتقال تجارب با عنوان «رسانه و مقاومت» به صورت ویدئویی اظهار کرد: رسانه به طور کل یکی از ابزارهای اساسی برای انتقال اطلاعات و طرح دیدگاه ها است و پیام رسانی نقش موثری در تشکیل و هدایت افکار عمومی در جهت بحران سازی و کنترل بحران و مانع زدایی دارد.

وی افزود: به طور قطع در جبهه مقاومت رسانه ابزار مهمی به حساب می‌آید و باتوجه به اینکه در دنیای کنونی هدایت افکار عمومی نقش موثری در کنترل صحنه جنگ دارد، لذا نقش رسانه جبهه مقاومت بیان واقعیت و انتقال اطلاعات به صورت صحیح و روایت درست از وقایع است.

معاون اجتماعی حشد الشعبی بیان کرد: اتفاقاتی که چند ماه قبل از ترور حاج قاسم رخ داد، مثال واضحی از نقش رسانه در مدیریت افکار عمومی و جامعه پس از سرنگونی داعش و تلاش رسانه های بیگانه برای تبدیل به جامعه ضد جبهه مقاومت است.

خفاف خاطرنشان کرد: در این شرایط بود که رسانه توانست بحرانی بسازد و این بحران مردم و افکار عمومی را به سمت ضد مقاومت سوق داد و این شرایط باعث شد دشمن جرئت کند و دست به ترور حاج قاسم در فرودگاه بغداد بزند.

وی اضافه کرد: نقشه ترور ریشه هایی از ۲۰۰۳ داشت که چگونه با تاسیس نهادهای اجتماعی سعی کردند این مفاهیم و ارزش ها را در جامعه پایه گذاری کنند.