نصب بنرها و المان‎های مناسبتی محرم در شهر

مدیر روابط عمومی شهرداری مریانج گفت: به مناسبت ایام محرم و ایان عزاداری امام حسین(ع) بنرهای مناسبتی این ماه در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

به گزارش شهرداران، مدیر روابط عمومی شهرداری مریانج گفت: به مناسبت ایام محرم و ایان عزاداری امام حسین(ع) بنرهای مناسبتی این ماه در نقاط مختلف شهر نصب شده است.
مجتبی دی‎آبادی افزود: در طراحی این بنرهای بیشتر سعی شده است تا علاوه بر پیام های عاشورایی، معرفی مراسم عزاداری شهر نیز انجام گیرد.
وی بیان کرد: بنرهایی با استفاده از تمثال شهدای شهر نیز در نقاط مختلف شهر نصب شده است.

نصب المان‎های محرم در شهر

مدیر واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مریانج از نصب المان‌های ویژه ماه محرم در سطح شهر خبر داد.
مجتبی دی‎آبادی با اشاره به فرا رسیدن ایام عزاداری سرور و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله‌الحسین (ع) اظهار کرد: به منظور فضاسازی متناسب با این ایام در مکان‌های عمومی شهر و افزایش شور معنوی خاصه ماه محرم در سطح شهر مریانج، واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مریانج المان‌های ویژه ماه محرم جهت نصب در سطح شهر را در برنامه کاری خود قرار داده است.
وی با بیان اینکه منظر شهری پدیده‌ای متغیر است و تحت تأثیر شرایط مختلف اجتماعی و فرهنگی شکل می‌گیرد، افزود: بخشی از این تغییر باید با شرایط فرهنگی و اعتقادی شهروندان همراه باشد؛ زیرا در تقویت مسائل اعتقادی تأثیرگذار خواهد بود.
مدیر واحد سیما، منظر و فضای سبز شهری شهرداری مریانج تصریح کرد: المان‌های ویژه ماه محرم از جمله “ماکت حرم امام حسین(ع) “، ” رواق‌های با نماد عاشورایی”، “کتل‌های منقش به نام امام حسین(ع)”، “فضاسازی به وسیله پرچم و ریسه” مناطق مختلف شهر مریانج نصب شده است.
دی آبادی گفت: المان‌ها برای دو ماه محرم و صفر در سطح شهر نصب شده تا شور و حماسه حسینی را در قالب‌های نمادین همچون نقش و حجم تجلی پیدا کند.

نصب المان‎های محرم در شهر

نصب المان‎های محرم در شهر