پنجشنبه هر هفته به صورت مستمر انجام می شود

اقدامات ناوگان اتوبوسرانی شهرداری اراک جهت زیارت اهل قبور

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری اراک از پنجشنبه این هفته مورخ ۷ دیماه سال جاری، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در معابر اطراف آرامستان به صورت گردشی انجام می شود و به این صورت به درخواست های شهروندان جهت مراجعه به فاز دو آرامستان(قطعه ۴۳) رسیدگی می شود. به گزارش اداره ارتباطات و امور […]

به گزارش شهرداران و به نقل از شهرداری اراک از پنجشنبه این هفته مورخ ۷ دیماه سال جاری، فعالیت ناوگان اتوبوسرانی در معابر اطراف آرامستان به صورت گردشی انجام می شود و به این صورت به درخواست های شهروندان جهت مراجعه به فاز دو آرامستان(قطعه ۴۳) رسیدگی می شود. به گزارش اداره ارتباطات و امور بین الملل شهرداری اراک، در راستای رسیدگی به درخواست های مردمی جهت تردد به فاز دو آرامستان(قطعه ۴۳) با استفاده از ناوگان اتوبوسرانی، با پیگیری و برنام ریزی های انجام شده، از پنجشنبه این هفته مورخ ۷ دیماه سال جاری سرویس دهی به این قطعه توسط ناوگان آغاز و در همین راستا اتوبوس هایی در نظر گرفته شده تا به صورت اختصاصی در معابر اطراف آرامستان به صورت گردشی تردد داشته باشند و مسافرین را به ایستگاه مقابل آرامستان انتقال دهند. لازم به ذکر است، خط اتوبوس ویژه آرامستان، پنجشنبه هر هفته از میدان شورا به سمت آرامستان و بالعکس فعال می باشد.

خدمات‌رسانی در این ایام با توجه به کاهش مسافر طبق زمان‌بندی روزهای تعطیل انجام می‌شود. ایستگاه‌ها و حومه در این روزها نیز به‌صورت کامل انجام می‌شود. از این رو سرویس دهی ناوگان اتوبوسرانی در خطوط شهری در روزهای کاری با یک ساعت افزایش از ساعت پنج صبح آغاز می شود.

زیارت اهل قبور از فعالیتهای پنجشنبه و جمعه اخر هفته است که شهروندان به زیارت میروند و شهرداری اراک در جهت رونق و راحتی هرچه بیشتر شهروندان این فعالیت و خدمت رسانی را انجام داد .